Aankomen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Daan22, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Ik was gisteren bij de verloskundige en de weeg schaal gaf 98 kilo aan, terwijl het 5 weken geleden nog 88 was, kan toch niet 10 kilo zijn aangekomen? heb nog steeds van alles dezelfde maat en echt een buikje heb ik ook niet, thuis gewogen en gaf hij 94 aan, de verloskundige heeft er ook nog niks neer gezet omdat zij het ook raar vond,,,, Nu voel ik me ineens zooooooooooo DIK!
    zit momenteel wel in de ziekte wet thuis, maar eet niet meer als normaal en beweeg gewoon,,,
    njah ga vanmiddag maar een extra wandeling maken, en de rest van de weken ook zodat ik niet over 3 weken weer zoveel aan kom..

pffff wat kan ik hier van balen zeg!

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Kan je niet ergens anders nog even op de weegschaal?
    Het lijkt me stug dat je in vijf weken zoveel bent aangekomen..

Maargoed, om deze redenen weeg ik mezelf dus niet. Ik merk wel aan mijn kleding of ik erg hard ga of niet.
    Ook houd ik veel vocht vast nu dus is mijn gewicht ook flink omhoog gegaan.

3. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    ik was de vorige keer helaas ook in 5 weken 6 kilo gegroeid :$ en moet zeggen dat ik het ook niet merkte in me kleren, zie het wel aan me armen en me bolle toet die ik krijg... maandag was ik in 4 weken 2,3 kilo aangekomen , ik dnek dat dat het bij sommige mensen gewoon zo gaat??
    ben nu 10 kilo totaal al aangekomen... schrik er ook elke keer van hoor! maar denk niet dat het echt onmogelijk is om veel aan te komen in korte tijd..

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik kom ook bijna een kilo per week aan, sinds week 16 ongeveer.
    Het is helaas niet minder geworden. Nu met 36 weken zit ik op +15!
    Ik vind het verschrikkelijk en kijk uit naar de tijd dat ik weer kan sporten (zit sinds week 28 thuis met verplichte rust).
    Ik eet niet anders dan normaal (snoep altijd redelijk veel zonder aan te komen) maar nu blijft alles eraan plakken lijkt het :(

Het enige lichtpuntje is dat ik vorige keer ook 16kg ben aangekomen en dat er redelijk snel af was. Uiteindelijk zelfs nog 3kg extra. Dus daar ga ik nu ook voor; )

Deel Deze Pagina