Ja ik zag het, verkeerd gekeken! Ga zo de B12 voor meer energie er bij kopen van Garden of Life, en de C van NOW. Bedankt voor de hulp
Ik slik elke dag: Multivitamine van de apotheek Vitamine D van de apotheek Visolie van de apotheek Vitamine b12 van bloem Magnesium van Orthica binnenkort NOWfood Voor de nacht Melatonine van solgar en binnenkort ga ik die van NOWfood Arkokaps goudpapaver Vit b12 is nogal lastige materie, maar zuigtabletten worden het beste opgenomen.
Bodystore verkoopt ze ook, als ze bevallen im grotere hoeveelheid wel goedkoper. C-1000 with 100mg Bioflavonoids - NOW FOODS - Bodystore.nl
Thanks, ben benieuwd wat de B12 zuigtabletten doen. Ben niet heel erg vermoeid, maar na een dag werken ben ik wel kapot.
250 stuks is best al veel en dan net zo goedkoop. Je gaat toch geen 750 stuks vitamine C bestellen? Da's voor 2 jaar.
Indien nodig: Co-Enzyme B-Complex Now Foods Methyl B12 zuigtabletten Now Foods Standaard: Vitamine C-1000 capsules Now Foods Vitamine D3 (5000IU) Now Foods Vitamine E 400IU met 50 mg Selenium De Tuinen High Quality Omega 3 - 1000 mg Now Foods Magnesium Citraat Now Foods Probiotic Defense of GR8-dophilus Now Foods
Ik slik altijd al de Femfit van Davitamon. Merk het ook echt als ik ze een tijdje niet inneem. Nu alleen met foliumzuur er los bij. Als dit voorraadje op is, stap ik over op de Compleet mama plus.
Ik heb een gastric bypass dus ik slik voor de rest van mijn leven vitamines. Ik slik 2 tabletten multivitamines van kruidvat per dag, plus extra calcium en extra vitamine D. Wij mogen maar een paar merken slikken en kruidvat is daar één van. Die zijn dus kennelijk kwalitatief goed.
Ik slik normaal gewoon een multivitamine van de etos of kruidvat of action. Nu sinds kort heb ik de multivitamine krachtig van de etos. Ik vind het lastig en twijfelachtig om genoeg uit eten binnen te krijgen. Dus tja, waarom niet! En sinds kort hebben we ook vit c bruistabletten van eigen merk om eens een energiebom te hebben bij verminderde weerstand oid.
Ik vraag mij dat ook af, want juist de goedkope merken maken gebruik van de chemische en niet de natuurlijke varianten van de vitamines en mineralen die veel slechter worden opgenomen. Vaak zijn ook de verhoudingen scheef. En ook bevatten ze veel hulpstoffen die overbodig zijn zoals kunstmatige zoetstoffen. Dit dus: Multivitamine, er is zoveel keus! Hoe kies je de juiste?| Inside Out Health | Jenaida van Wijk |