Hallo lieve mama's Ik ben op het.moment in men 39e week. Al sinds 34 weken heb ik vreselijk veel last van harde buiken en voorweeen..s sindsdien slaap ik ook niet meer optimaal... als ik me wil omdraaien is het een hele volksverhuizing.. elke nacht wordt ik wakker van bepaalde dinge, is het niet de baby dan is het wel van de maagzuur of de fijne opvliegers en dan nog maar te zwijgen ovdr die krampen die soms echt uitschieters maken.. uit eindelijk val ik dan wel in slaap... alleen ligt onze kleine al meer dan een week helemaal vast... js de baarmoeder mond verweekt maar gewoo helemaal niks... strippen probeert de vk nu al 2 weken maar niks want geen ontsluiting... iemand tips hoe ik nou n beetje de boel op gang kan gaan helpen.... De hond is me intussen helemaal beu... want ik loop hele dagen met m en haha als het regent heeft hij ef geem zin maar we gaan er gewoon vóór. Fietsen durf ik niet want met die migraine die ik steeds heb wordr ik snel duizelig en kan ik er vanaf vallen... ogjaa die was ik evem vergeten... die kloppende hoofdpijn die kwam net 3 weken geleden om de hoek kijken.... Anyways ik wil wel eens wetrn wst nou echt een beetje zou kunnen helpen want thee enz.... doet geen ruk en de vk wil niet seer strippen...ben t beu
Ik heb ook een hoop geprobeerd want was al flink over tijd en wilde geen inleiding. Maar helaas, ze dienen zich pas aan wanneer ze er klaar voor zijn. Veel sterkte!
Ik heb drukpuntenmassage gehad, 2x gestript, waarvan 1x ze zei:"oh wat ben je goed ontspannen ik heb je echt heel goed kunnen strippen" We hebben een paar keer seks gehad. Ananas gegeten (niet de harten zelf, die zijn niet te kanen). 0,0, hij bleef lekker tot 42 weken zitten waar die zat. En wat denk je, nog ruim vruchtwater en er ook niet in gepoept. Ik denk dat hij er tot 43 weken nog was gebleven.