hallo ik ben rebecca ben 19 jaar ben voor de 3de keer zwanger heb 2 miskramen gehad dat was een moeilijke tijd nu ben ik weer zwanger 5 positife testen en volgens de dokter ben ik nu 7 weken en 3 dagen maar morgen heb ik me eerste echo maar ben wel heel erg bang heb een week geleden een kleine bloeding gehad van 1 a 2 dagen het was helder bloed en heb nu erg last van me darmen en een rommelige buik en last van me borsten en melkklieren en tinteling in me voeten en erg moe ken iemand me wat vertellen ? of dit normaal is of dat ik me 3 de miskraam heb gehad? groetjes rebecca
De klachten die je opnoemt zijn gewoon zwangerschapsklachten hoor! Gefeliciteerd! En een beetje bloedverlies hoeft niets te betekenen. Nog 1 dagje afwachten dan zie je waarschijnlijk je kindje voor het eerst! X Miez
dank jullie wel ik hoop het zo erg ik moet er zo heen dus ik zit een beedje in spanning maar het lucht wel een beedje op als ik dit lees groetjes rebecca
ja tuurlijk moet er vandaag om half 2 zijn alleen ik zit gewoon met heel veel spanning nu heb 5 testen gedaan en allemaal positief maar die bloeding zit me niet echt lekker maar ik merk het wel ik hoop het wel want anders is het me 3de miskraam dank je wel(K)
heej heej ik was bij de verloskundige geweest maar die dee vandaag geen echo was meer een inteek maar daar had ik niet op verwacht dat het een intteek was maar ze maakte me wel weer blij want mag morgen trug komen voor een echo 8) maar als het goed is zit het kindje er wel nog maar zit weer in spanning tot morgen morgen om 11 uur me aller eerste echo groetjes rebecca en bedankt voor jullie steun
oh das wel balen als je een echo verwacht en die niet krijgt maar morgen mag je gelukkig spannend hoor!
vandaag is het zi ver over ongeveer ander half uur is de 1ste echo het is ook niet zo mooi weer maar we hopen dat alles goed zit jullie horen het van me groetjes reebecca