Hoi ladies! Ben zo'n 2 weken geleden begonnen met het slikken van foliumzuurtabletten van de Etos (dus niet die 'zwanger worden' tabletten) aangezien wij over zo'n 3 maanden ook willen stoppen met de condooms. Normaal gezien weet ik dat men zo'n maand voor een eventuele bevruchting begint met foliumzuur, maar ik had zoiets van; als ik stop met de pil, start ik maar meteen met foliumzuur..en mocht er iets mis gaan met het condoom of zoiets hebben van; we willen toch al eerder die condooms de deur uit doen, dan heb ik iig al een mooie dosis foliumzuur in mn lijf Anyhow! Ik wil dus over een maand of 2 wel overstappen op een wat 'completere' vitamine, dacht zelf aan Gravitamon of Puur Mama van VSM, aangevuld met visolie capsules. Heeft 1 van jullie ervaring met deze tabletten en hoe bevallen deze? Welke zouden jullie aanraden? En is een maandje van ter voren overstappen op deze tabletten goed? Of is dat overdreven ? Groetjes!
Goed dat Kemal gestart bent met foliumzuur!! Ik heb ook de multivitamines van vsm met visolie geslikt! Had gelezen dat de visolie goed is voor aanmaak van de hersenen en aangezien die belangrijk zijn in het leven hahahaha Succes met zwanger worden!
Hi, hoe gaat het met je? Ik lees even mee want ik ben ook wel benieuwd. Ben ook al begonnen met foliumzuur. Gr
Ik heb Prena Fem van Orthiflor gebruikt. Daar mag je er bij proberen zwanger te worden en borstvoeding een per dag van en als je zwanger bent twee. Nu ben ik extreem misselijk en merk dat ik er misselijk van word. De dame in de natuurwinkel waar ik het haal zei dat dat is vanwege de visolie die er in zit. Ik ben dus nu over naar Gravitamon en dat gaat redelijk.
ik wordt ook altijd misselijk van visolie capsules maar nu ik ze inneem voordat ik naar bed ga heb ik er helemaal geen last meer van, wellicht een tip! Ik gebruik trouwens omega 3 van het merk solgar.