Meiden ik heb besloten om na de kerstdagen te beginnen met een weight wachers cursus!! ik ben het zat dat ik mijn zwangerschapskilo's nog niet kwijt ben en ik wil echt van het drie cijferig gewicht af! ik wil minimaal 30 kilo kwijt zijn binnen anderhalf jaar!! gaat het me lukken?? IK GA ER VOOR!!
ik wil je veel succes wensen ik zelf heb besloten om in het nieuwe jaar te beginnen met het cambridge dieet
Cambridge heb ik ook aan gedacht maar een collega raadde me dat af omdat het echt super zwaar is en het resultaat slechts tijdelijk is bij weight watchers gaat het toch natuurlijker met gezond eten en bewegen je leert hier een nieuwe manier van eten..Bedankt voor het succes wensen
Veel succes!! Ik ben vorige week met Weight Watchers begonnen (de online cursus) en ik vind het echt super fijn werken
veel succes..heb ook weer de weightwatchers boekjes erbij gepakt en wil het weer oppakken maar wacht niet tot 1 januari ben al begonnen met opletten kerst is nu eenmaal maar 2 dagen veel succes
zullen we een nieuw topic openen? afvallers 2012? ik moet ook echt wat kilotjes kwijt voor m'n bruiloft. de zwangerschapskilo's zijn er nog niet af en Kian is al een jaar.. Zo kunnen we elkaar ook motiveren!
Succes meiden!!! Jullie kunnen het... het zal moeilijk zijn maar ik ben van mening dat wanneer je iets ECHT wilt... je het kan!!!