Mum2Mum dreamswaddle

Discussie in 'Slapen' gestart door LieveMamaTrix, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    We hebben hier een zo goed als nieuwe Dreamswaddle van Mum2Mum liggen. Wat mij betreft de fijnste bakerdoek die ik ooit heb gebruikt.
    Onze dochter sliep ingebakerd in traditionele doeken, maar voor de oppas hebben we deze bakerdoek aangeschafd om veilig en makkelijk mee in te bakeren... en dat doet hij!
    Helaas hebben we er niet lang gebruik van gemaakt omdat ze al aan het rollen was geslagen en we haar voor 6 maanden uitgebakerd wilde hebben. De doek is slechts 3 weken gebruikt. Voorzichtig gewassen en verkeerd in prima staat! Omdat de doek iets te groot was hebben we het klittenband iets verder moeten 'klitten', dit is een beetje te zien aan het stiksel, wat ietwat rafelt. Maar nagenoeg perfect!

In groen bubbeltjes-dessin, maat L.

Wat zo fijn is aan deze doek is dat hij vleugels in de zak heeft waar je de armpjes onder legt. Zak dichtritsen en verstevigen met de buitenste vleugels. De armen liggen strak in de doeken, de beentjes hebben beweegruimte. Uiterst gebruiksvriendelijk. Ik vind het jammer dat ze hier niet langer in heeft mogen slapen! :)

Nieuwprijs was 32, 95. Doe een goed bod ( vanaf 20 euro ) en hij is van u. Verzending of ophalen mogelijk. Verzendkosten zal ik voor mijn rekening nemen!

Geinteresseerd? Stuur me een pb'tje!

Bijgevoegde bestanden:

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Large is overigens van 6 tot 10 kilo te gebruiken! Inclusief de verpakking!

Deel Deze Pagina