Wie is er van een 4 cellig embryo zwanger geraakt

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kimmetjuh90, 28 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dag dames,
    Vandaag mijn cryo tp gehad, toen die de vriezer in ging was ie top kwaliteit, en 8 cellig op dag 3, nu is ie ontdooit en een dag later terug geplaatst, dus zou dan 4 dagen oud zijn nu, maar hij is niet verder gaan delen, hij is 4 cellig gebleven.. Ik was best teleurgesteld, omdat het een topper was toen mijn Emmy een eskimootje werd... en nu stond er ook gewoon op t blaadje wat ik.mee gehad heb, dat t een slecht kwaliteit Emmy is..

Dus... zijn er hier dames die me op kunnen beuren? En zwanger zijn geraakt van een 4 cellig embryo?
    Alvast bedankt!

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Geen ervaring maar ik weet 100% zeker dat ik het hier (of ergens anders) een keer gelezen heb. Ik blijf gewoon voor je duimen!! Dikke knuffel :)

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Je bent een schat ❤

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dat zal hier geweest zijn! ;)
    Ik namelijk.

Even kort. Onze 3de terugplaatsing was van een 4cellige. Het was de slechtste en dus hadden ze die tot de laatste van de 3 bewaard. Hij was 5 cellig ingevroren, 4 cellig ontdooid. Een dag later niet doorgedeeld, dus nog steeds 4cellig na 24 uur. Maar wel vitaal en toch teruggeplaatst. Met de opmerking van de ivf-arts; je hebt tenslotte maar een cel nodig.
    Nou ik kan je zeggen, wat een rotgevoel heb ik er bij gehad. Ik werd ook nog eens ziek met koorts 2 dagen na terugplaatsing.
    Ik was zo pessimistisch dat ik op de dag van bloedprikken niet eens de moeite had genomen om zelf te testen.
    Ik viel dus zowat van mijn stoel toen ik gebeld werd met de mededeling: gefeliciteerd, u bent zwanger :p:eek:

Madelie, Fennec, miniVosje en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Zieziezie ik wist het! :D:D:D

Kimmetjuh90 en JJ1980 vinden dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja dat gevoel heb ik er de eerste 2 dagen ook bij gehad, en nu heb ik t gevoel dat t weleens raak zou kunnen zijn, maar dat gevoel heb ik vaker gehad en bleek niet te kloppen, misschien wil ik te graag, dat zou een logische gedachte zijn, nog een paar dagen en dan weet ik t :) Ik kan nou al niet meer wachten haha :p dank je wel voor je verhaal!

7. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik kan jou misschien wel een beetje opbeuren. Ik ben namelijk bijna 21 weken zwanger van een 3 cellige cryo waar niemand vertrouwen in had.

Toen wij hoorde dat het maar 3 cellig was, en dat met 5 dagen, stortte mijn hele wereld in. De dame van het lab die uitleg gaf had het al over een volgende keer en zelf had ik zoiete van waarom hebben ze ons toch laten komen voor de terugplaatsing.

Tijdens onze vakantie was ik super ziek en hoewel ik eerder die week wat bloed had verloren toch getest en super zwanger!

Onze cryo was op elk vlak slecht, maar is een topper en er zit nou een knappe, gezonde jongen in mijn buik. Laat je niet gek maken door de kwaliteit. Het zegt echt helemaal niks! Mijn eerste tp was een topper en dat was na 9 dagen al mislukt. En, zolas mijn gynaecoloog al zei... Niemand weet hoe een embryo is met zoveel dagen oud.

Heel veel succes, meid. Ik ga voor je duimen.

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh wauw, dus ik moet gewoon vertouwen hebben op mijn lichaam, dank je wel voor jou verhaal! Doet me goed dit te lezen :)

Vally85 vindt dit leuk.
  9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik zit al langer op zp, loop al lange tijd mee met de mmm dus veel gehoord, gelezen en meegemaakt.

Niemand kan zeggen hoe het gaat, er zijn dames van top embryos/cryos, sommigen zelfs top blasto's niet zwanger geraakt en van slechte, achterlopende embryos of cryos wel.
    Het enige wat je echt nodig hebt, is een doos geluk. Een arts zei ooit.. het is Russisch roulette, kamer vol dames voor een tp en geen zinnig woord wie zwanger raakt of niet. Dus hou vertrouwen en wees lief voor jezelf.

Madelie en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Komt goed, dank je wel :)

poppetje77 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina