Ook ik mag mij nu hier melden Ik kan het nog niet beseffen dat het zo is. Ik heb maandag ochtend de 1e positieve test gedaan. Het zal wel een foutje zijn dacht ik, tot ik het gisteravond weer deed...weer positief. Toen werd ik een beetje bang, heb slecht geslapen. Ik heb het mijn vriend nog niet (durven) te vertellen. Het probleem is, hij is voor zijn werk veel van huis en hoe moeilijk ik het ook vind, ik wil het hem in de ogen kunnen vertellen. Misschien is die er vanavond, dan kan ik het hem vertellen en anders moet ik het echt over de telefoon doen want ik kan hier niet langer mee wachten. Had nog een laatste test liggen...maak die maar op dacht ik zojuist. En ja hoor, weer een vette positieve test. Hoefde maar 1x met mijn ogen te knipperen en het was al zichtbaar. Maar ik voel me helemaal niet zwanger!!!! Heb nergens last van of klachten En daardoor begin ik mij nu zorgen te maken. Is het wel echt? Ik gebruik niks anders waardoor de test 'vals' positief kan zijn. Weet het echt even niet.... Denk dat een bezoekje aan de HA uitkomst kan bieden.....
Gefeliciteerd meid! Dat kan dat je niets ervan voelt, iedereen is weer anders. Weet je al wanneer je de echo hebt?