aan dit forum! Ik werk nu sinds 2 weken weer na de geboorte van mijn dochter. Ik vind het helemaal niet leuk, ik mis mijn dochter ontzettend. Hopelijk gaat dit allemaal nog wennen. Maar als ik thuis ben zit ik echt vaak hier te kijken op het forum. Ik moet nu eigenlijk poetsen, maar heb er geen zin in! Mijn dochter slaapt nu lekker dus kans om te poetsen! Wie herkent dit?
en mijn man maar vragen; wat heb je gedaan vandaag? Nou HEEL VEEL! Erg he? Nee ik ga nu ECHT strijken!
Herkenbaar! Ik kwam hier toen ik nog niet zeker wist of ik zwanger was. Toen ik zwanger bleek te zijn heb ik ontzettend veel aan het forum gehad in mn zwangerschap! Inmiddels is mn dochtertje nu bijna 15 maanden en je ziet het,ik ben er nog steeds haha Het eerste wat ik doe zodra mn laptopje aan gaat is naar deze site gaan Mn man zegt ook al; Zit je nu al weer op die site? Haha ik ben ook verslaafd
Nou je bent echt niet de enige hoor! Ik heb er ook last van. Moet inderdaad ook dingen in het huis doen maar dat blijft dan weer liggen zodra ik mijn laptop open. Echt te erg! Liefs Nicole
Ik ook..... Mijn lieverd zei gister dat ik er teveel mee bezig ben omdat ik zo vaak op deze site zit! Ik heb hem even haarfijn uitgelegd dat het heus niet ALLEMAAL voor zwangerschap en babies gaat (maar veel wel natuurlijk) x Malina
Mijn naam is Inge...ik ben een zwangerschapspaginaverslaafde..... ( en dan zeggen jullie: "Hi Inge!" ) Ernstig he...ik blijf maar kijken en die mailtjes blijven maar in mijn mailbox komen!