Mag ik even schooieren? Mijn vriend is helemaal gek van de swedish chef en de muppets, nu zag ik net dat ze bij de albert heijn muppet handpoppen krijgen d.m.v een zegeltjesactie.. Mocht iemand ze net in de prullenbak willen donderen deze week, pb me dan alsjeblieft, verzendkosten/postzegel krijg je natuurlijk terug! Groetjes Mo
Bij elke 15 euro aan boodschappen krijg je 1 zegel... Je moet er totaal 6 hebben voor 1 zo'n pop EN bijbetaling van 1 euro... Dat laatste vind ik dan weer jammer.... Niet dat ik die euro niet heb, maar je moet al voor 90 euro boodschappen doen wil je 1 poppetje hebben. En de actie is dan maar tot 19 februari.... Dat gaan veel mensen niet redden.
Maar je krijgt toch ook zegels voor bepaalde producten die in de folderstaan of alleen bij 15 aan boodschappen?????
Ja je krijgt wel extra zegels bij bepaalde actieproducten maar alsnog als je alles wilt sparen moet je best veel boodschappen daar doen. Met bijv de disneyactie kon ik het ook alleen niet redden om te sparen.