mura 3....of goed alternatief?

Discussion in 'De babyuitzet' started by diaan2009, Dec 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaan2009

diaan2009 Lid

Jun 7, 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

het wordt de hoogste tijd om een mooie kinderwagen te kopen.
    we willen erg graag de Mura 3 hebben...alleen: hij is toch best zwaar en duur.

daarom mijn vraag; hebben jullie ervaring met een zelfde soort wagen? die misschien wat goedkoper is?
    of nog beter...weten jullie een winkel waar die echt het goedkoopst is??

dank jullie wel voor het mee denken!
    groetjes,Diaan

2. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Babydump heeft laagste prijsgarantie dus daar kan je m het goedkoopst krijgen lijkt mij? Wij hebben 'm ook gekocht. Nog niet in gebruik dus geen ervaring. Heb ook geen idee wat een goed alternatief is. Succes :)

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    wij gaan voor een mutsy transporter.
    bij de babydump is ie het goedkoopste (399,- incl maxi cosi).
    de mutsy tranporter is vrij licht en kan klein opgevouwen worden.
    hij is ook erg stevig net als de mura.
    je hebt nog mee soorten van mutsy (ook 3wielen), je moet alleen even opletten of het frame niet te zwaar is want daar heb je ook weer soorten in.

liefs doris

4. sa1980

sa1980 Actief lid

Apr 24, 2009
    430
    0
    0
    Wij hebben ook de Mura 3 en dan bij de Babydump, inderdaad de lagste prijsgarantie.

Voor die prijs vind ik ook echt dat je kwaliteit hebt.

Misschien is 2e hands een optie voor je?

Ik geloof dat het model van 2010 wel iets van 1 kg minder weegt.
    Daarnaast moet vind ik dat de wagen wel wat mag wegen zeker met een 3 wieler. Mura 3 is echt heel stabiel en heb tot op heden ook niet de indruk dat hij om zou kunnen vallen (mede door het gewicht neem ik aan)

5. anna6

anna6 Bekend lid

Jul 7, 2009
    575
    88
    28
    De mura3 van 2010 is in ieder geval 2 kilo lichter, en ik geloof zelfs 3 kilo lichter, dus dit scheelt wel heel veel!
    Zelf hebben we de mura op internet gekocht, omdat dit nog zo'n €100 scheelt met de babydump.
    Ik weet niet precies wat de mura 3 bij de babydump kost, maar bij www.babykoop.nl kost 'ie €499, dus dit lijkt me zeker de moeite waard!
    Je moet wel ongeveer €180 aanbetalen, zodat ze zekerheid hebben dat de wagen niet voor niets besteld word.

Share This Page