beste matras

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door baboe, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Er zijn hier vast dames die het al helemaal hebben uitgezocht:
    Welk matrasje is het beste voor onze kleine beeb? Welk merk en soort wordt aangeraden?
    Groetjes,
    Baboe

2. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    ps: ik ben een beetje vroeg, maar de kans dat onze kleine te vroeg komt is wat groter; vandaar dat ik nu alles al aan het klaarmaken ben!

3. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Ik was hier ook heel erg mee bezig. Tot ik bezoek kreeg van de kraamzorg. Die vertelde dat het meest belangrijk is dat het matras min 11 cm dik moest zijn en dat je echt geen heel duur matras hoefde te kopen.

Ik heb nu een matras van de IKEA en het ligt prima volgens mij. Met spugen ofzo is het ook makkelijk schoon te krijgen.

Groetjes!

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wij hebben het latex matrasje van de Ikea gekocht.

5. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Leen Bakker matras bevalt prima, was € 40 kwijt.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook leenbakker matras. Kleine heeft er nog niet op gelegen maar lijkt me een lekker matras. Voordeel is ook dat de hoes uitwasbaar is.

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wij hebben het Ikea matrasje van 39.95 euro. En ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het voor mijzelf best lekker ligt omdat ik wel eens een half uurtje bij Kyra in haar ledikant heb gelegen. En ik weeg best wel wat meer dan mijn meisje, dus voor haar ligt het nog beter.

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    @Devy: haha jeetje hoe doe je dat? Ik zou niet eens weten hoe ik in dat ledikantje zou kunnen komen :D.

Hier hebben we een matrasje tegelijk met de kamer gekocht bij de Grado, matrasje met de naam Timmy. Geen idee of het ding duur was of niet, we kregen alles van mijn schoonouders. Maar hij lijkt prima te liggen want de uk slaapt er goed op.

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier ook het matras 'lisa'van Leenbakker.
    Een pocketveringmatras voor nog net geen 40 euro.
    Onze kleine meid slaapt er heerlijk op en de hoes is idd
    uit te wassen.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    is eerder een topic over geweest, en kwam inderdaad uit dat de meeste dames het Vyssa Skont matras van de Ikea hadden van € 40,- Die ga ik dus zaterdag ook halen :)

11. ipad

ipad Niet meer actief

ik gebruik al ruim 2,5 jaar het leenbakker matrasje....de duurste variant....60 euro dacht ik...
    en voor peuterbedje heb ik ook bij LB een matras besteld...ook de duurste...75 euro dacht ik...
    ze zijn best dik...ik denk zeker 16 cm!

12. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Allemaal zeer bedankt. ZOnder jullie hulp was ik beslist een veel duurder matras gaan kopen!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij kun je beter een latexmatras hebben dan een pocketvering omdat dat pas vanaf 15 kg geschikt is.
    Staat me tenminste iets van bij... volgens mij was die van mij 30 euro bij de Leenbakker.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hij ligt hier nu nog in het wiegje, maar voor het ledikantje straks gaan wij ook voor het matrasje van de leenbakker.
    Een dure aerosleep vinden we onzin.

15. Seth77

Seth77 Actief lid

1 jan 2010
    160
    0
    0
    Holland
    We hebben het matrasje van Prenatal gekocht. Hopelijk zal de kleine er goed op slapen. De beschrijving belooft veel goed. Was in een aanbieding ook goed geprijst.

Deel Deze Pagina