Mura 4 vs Mura plus 4, reiswieg universeel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tord, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Past de reiswieg van de Mura 4 op de Mura Plus 4 en andersom, of is dit een ander systeem?

En weten jullie toevallig of de reiswiegen even lang zijn, of zit hier nog verschil tussen?

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Volgens mij is er weinig verschil, behalve grotere zonnekap en foam banden (dus geen lucht om lek te kunnen) bij de plus. Het onderstel is te combineren met andere wagenbak

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Als je een keus moet maken zou ik voor de plus gaan. Het kuipstoeltje van de oude variant is drama.

De wagenbak is zo goed als hetzelfde.

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Wat vind je vervelend aan de oude variant?

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb eventueel nog een mura 4 plus te koop;) Net een jaar in gebruik, dus als nieuw:) wij gaan voor een duo wagen.
    Wij hebben de opvouwbare reiswieg erbij. Erg handig! Hij kan helemaal plat, zodat ie weinig ruimte in de auto inneemt.

Pb me maar als je interesse hebt.

Het is een heerlijke wagen. Ik denk dat een nieuwe bak wel op een oude wagen kan, volgens mij is er aan dat systeem niets veranderd. Anders in de winkel even navragen.

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook de mura 4. Alleen wat ik me afvraag is het volgende.
    Ik heb hem gekregen dus weet niet helemaal hoe of wat. Maar met de meeste kinderwagens zie je dat het zitje in de ligstand kan. Is dat bij deze kinderwagen eigenlijk ook zo??

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja dat kan. Hij kan helemaal plat.

Aan de achterkant van de rugleuning zit een soort hendel. Als je die indrukt kun je de leuning plat leggen in verschillende standen.

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Oh helemaal top! Wist niet dat het kon.

9. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik vind het ook een heerlijke wagen die ook nog eens tegen stootje kan!

10. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    De bevestiging van de reiswieg is hetzelfde gebleven. Dus dit past gewoon. Beide matrassen zijn +/- 40×80 cm.

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hij is heel groot waardoor je kindje er niet stevig in zit rond de 8 maanden. Ik heb hem toen verkocht en een bugaboo genomen. Ben daar super tevreden over. Maar voor de rest vond ik de mura een fijn ding zo lang ik hem niet in de auto probeerde te stoppen 😇

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oh zag deze trouwens laats bij de babydump staan. Maxi-Cosi Stella kinderwagen

Die ziet er wel een stuk aangenamer uit. klapt ook klein in.

Deel Deze Pagina