- De Buzz is kleiner in te klappen als de Mura - De Buzz is mooier als de Mura (vind ik ) - De Mura is degelijker als de Buzz - De Buzz is wendbaarder als de Mura - De Mura is fijner buiten de stad - De reiswieg van de Mura is ruimer Het is maar net waarvoor je hem gaat gebruiken denk ik!
Ik twijfelde ook tussen deze 2 en heb vanmiddag toevallig de Quinny Buzz 4 besteld! Helemaal happy mee!
Ook ik twijfel tussen die twee. Mura doet degelijker aan,maar vind de voetenzak door het stuurtje niet zo mooi. Nog niet in de winkel kunnen kijken, maar weet iemand of t stuurtje er ook af kan? Zodat er een voetenzak aan 1 stuk in kan?
stuurtje is heel makelijk eruit te klikken en er zit een vlak stukje bij zaodat je er niets van ziet. ik gebruik zelf de lodger bunker en die kan zelfs met stuurtje
Ik vond de voetenzak van de Mura niet mooi, heb de lodger bunker erin. Past perfect, ook met stuurtje.
3 jaar geleden heb ik de buzz gekocht en ik zeg NIET kopen.. Ik vind het een lompe kinderwagen. kleine boodschappenmand, het voorwiel is niet goed.. ik gebruik de wagen wel nog voor mijn dochtertje, want een nieuwe zal weer te duur zijn.. ik zou een andere kiezen.
Hier een mura 4, vindt hem echt ideaal! We gaan regelmatig naar de bossen/ duinen en we hebben nog geen problemen gehad. Ook afgelopen winter door de sneeuw ging prima.
We hebben de kleur Roasted Brown ... ben er echt helemaal happy mee. Kan niet wachten wanneer we hem krijgen
Wij hebben gekozen voor de quinny buzz 4 model v. 2011. Gewoon omdat we deze er mooier uit vonden zien en mooiere kleuren had. Overigens wordt de Quinny kinderwagenbak ook compleet geleverd met regenhoes, muskietennet, dekentje en pomp. Bij het zitgedeelte wordt ook een regenhoes meegeleverd. Maar Maxi Cosi en Quinny komen uit dezelfde fabriek.