waar dirkje kleding kopen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ktje, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Sinds de nieuwe wintercollectie op de site staat, heb ik al de kriebels om te gaan shoppen. Maar vind nergens een winkel waar je het krijgt???

Iemand een idee??

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier in de buurt hebben ze 't in heel veel kinderkledingboetiekjes. Echt van die wat kleinere winkels waar er maar één van is, daar zou je eens kunnen kijken (neem aan dat er bij jullie ook wel zoiets is!)

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik had laatst een stelletje van Dirkje bij de Hier gekocht. Maar heb eigenlijk geen idee of ze dat standaard hebben. Deze vond ik in ieder geval erg leuk, kende het merk eigenlijk nog niet, alleen van naam.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bij ons staan ze er mee op de markt.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, vaak kleine boetiekjes en bij de Makro verkopen ze het ook.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik weet niet of duimenland bij jullie in de buurt zit maar daar verkopen ze het ook.

7. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Bij ons op de markt verkopen ze ook wel eens wat, maar dan echt het kleine baby spul

duimenland zit helaas niet bij ons.

Ik zal eens op zoek gaan bij de boetiekjes.

in iedergeval bedankt alvast voor jullie antwoorden

Maar als iemand nog een (internet)winkel weet, laat maar horen

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik zie dat je in zuid-limburg woont dus dat is een eindje van Eindhoven. Ik koop het altijd op de markt bij mijn ouders dat is in Eindhoven. De vrouw waar ik het koop krijgt begin september de wintercollectie. En net als jij kan ik niet wachten om te gaan shoppen!

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Baby-Walz? Is ook een internetshop, en ik ben er net geweest. Ze hebben daar ook hele leuke Dirkje kleertjes, snoepig!! Grappig, maar hier in Duitsland val ik dus meteen voor de Nederlandse kleertjes!

Ik weet niet of ze de nieuwe wintercollectie al hebben, maar je kunt even op de website kijken!

10. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36

OHHHH.. Kun je me zeggen op welke dag er markt is in Eindhoven???

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ze staat op de vrijdagmarkt en op de zaterdagmarkt in Eindhoven.

12. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Komende week wordt het eerste deel van de herfst/wintercollectie 2009/2010 van DIRKJE uitgeleverd. Dit weet ik omdat ik een webwinkel heb met o.a. de nieuwe collectie DIRKJE (mocht je interesse hebben in de link, dan pb maar even). Vaak duurt het na uitlevering een weekje voordat het online staat ivm het maken van foto's en dergelijke. In de winkels moet het nog geprijsd worden, dus daar duurt het misschien ook nog even. Nog heel even geduld!! Maar de kleertjes die wij georderd hebben zijn inderdaad HEEL leuk!

Deel Deze Pagina