nog 13 daagjes... aftellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kvptje, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Nog 13 daagjes en dan is het zover! precies 40 wkn!
    Ik dacht altijd dat ik niet zo een klaagmiep zou worden die zou zeuren over haar kwaaltjes... Nou... niets is minder waar! Ik ben nu een klaagmiep! En net als zoveel andere vrouwen ook echt last van de laatste loodjes in de zin dat ze zwaar zijn!

    (ok, toegegeven... we zijn nog ff last minute verhuisd, gelukkig wel klaar alleen nog wat kleine dingetjes uitpakken... dus maak het mezelf ook wel beetje zwaar)

    Dacht nooit dat ik het zou zeggen maar van mij mag ons beebje komen!

    Nog meer dames die dit herkennen of ben ik nu echt een zeur?
     
  2. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Hier nog iets van 8 daagjes tot de uitgerekende datum. Kan de baby wel uit mijn buik kijken.

    Deze laatste loodjes zijn wel heel erg loodzwaar. Kan bijna niet meer lopen door bekkeninstabiliteit, mag me bijna niet bewegen vanwege mijn bloeddruk, mijn zoontje wordt daarom opgevangen door allemaal familieleden, al weken gigantische hoofdpijn/misselijk en zo gigantisch moe.
     
  3. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Nou als dat zou kunnen.. de baby uit je buik kijken!
    Maar dat is idd minder, ik heb gelukkig geen last van BI denk dat ik dan helemaal gek zou worden!
     
  4. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hai hier nog een wachtende...ik ben nu 40 weken en 5 dagen. Ik voel nog niks aankomen helaas...ben nog geen slijmprop of iets dergelijks verloren dus heb niet het idee dat t snel gaat komen. Wel heb ik veel harde buiken maar ja...
    Dinsdag moet ik eventueel terug naar de vk en kan ze me misschien strippen als de baby genoeg is ingedaald. Vrijdag moet ik eventueel nog terug naar de gyn in het ziekenhuis om te kijken of de placenta nog goed werkende is. Ik ben dan 40 weken en 10 dagen...hopelijk is het voor dinsdag geboren...misschien vandaag wel, is het een zondagskindje... :) :)
     
  5. sinitta

    sinitta Actief lid

    29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    haha hoop et zo voor jullie:p
     
  6. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Ik ben vrijdagavond in ieder geval een deel van de slijmprop verloren, maar merk voor de rest niets van een aanstaande bevalling.
     
  7. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hihi hoe herkenbaar...

    Is wel lekker hoor af en toe lekker van je af klagen, ik doe het ook gewoon, lucht alleen maar op, en ach wij zijn dan van die mafkezen die aan last minute verhuizen doen, dus mogen we ook wel een klein beetje klagen toch? :)
     
  8. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    jawel, maar 't ukkie in mij moet of ophouden met de boel te laten rommelen of gewoon komen...

    vandaag en gisteren weer stukjes prop verloren, begint er iedere keer wel ranziger uit te zien.. blegh
     
  9. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hihi ja hier ook steeds meer slierten en ook steeds groter en soms lijken het idd kleine propjes, verkleurden ze maar dan heb je in ieder geval nog een beetje t idee dat het gaat komen...

    En tot die tijd rommelen we allebei gewoon lekker door hihi :)
     
  10. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Hier gisteravond om de 10 minuten hele pijnlijke krampen die niets leken op ongesteldheidskrampen/indalingsweeen, maar het is weer gestopt. Ik ga er maar vanuit dat het voorweeen waren.
     
  11. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Oeh, wat spannend meiden! Ik leef mee, ik realiseerde me vanochtend dat ik 'nog maar 20 dagen' moet... en dat vind ik al heeel snel!

    Succes allemaal, dat er maar snel heeeele mooie babietjes mogen komen!
    Amber
     
  12. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hier gisteravond regelmatig harde buiken en een soort drukkend menstruatiegevoel. Heeft ook hier niet doorgezet, wat wel ineens doorzet is nog meer slijmverlies en volgens mij zijn me darmen zich aan het schoonspoelen! Jeetje nog nooit zo vaak naar de wc geweest op een ochtend voor boodschap nr 2.

    Wel is het ukkie deze ochtend heel erg rustig, heb d'r nog niet gevoeld en meestal laat ze in de ochtend ff weten dat ze wakker is. Ik ga haar zo maar ff plagen kijken of ze wil reageren.
     
  13. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey Lene,

    Dat drukkende menstruatiegevoel heb ik ook last van, dat gevoel dat je hebt als je ongi moet worden en dan in je ondergoed kijkt en je vervolgens nog niet ongi bent, maar een halve dag later wel.. Ook mijn darmen zijn druk in de weer momenteel, en idd grote boodschap nummer 2 heb ik net ook al weer doorgespoeld :confused:
    De harde buik verruilde zich vannacht voor hevige krampen, zo heftig dat ik wel door de grond kon zakken en vriendje lief, heeft niets in de gaten gehad, die sliep gewoon door :(
    We gaan nu weer vrolijk verder met een harde buik, en bij mij een hoop beweging in me buik, frummeltje laat zich wel voelen hier.. Maar die van mij is sowieso al wat drukker overdag dan die van jou, wat we zo gemerkt hebben van de week ;)
     
  14. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ach jah dat ukkie van mij dat doet alleen maar draaien en beetje met d'r voetjes wiebelen, niet meer de echte schopjes die jij nog wel heb (wat was dat altijd leuk!) Maarreh ik ben d'r nu aan het plagen maar ze wil niet echt wat doen. Kan ook komen door de harde buiken want ik vraag me serieus af of ze het uberhaupt voelt als ik in me zij prik...

    ach wachten gewoon weer een dag af...
     
  15. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Voelen zal ze het wel hoor denk ik, die van mij trapt gewoon dwars door die harde buik heen :confused: :confused: Heb nu gewoon al 3 dagen een soort van spierpijn in me buik, omdat ik continue een harde buik heb, zwaar irritant :(
     
  16. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou dames, hier ook nog altijd geen verandering. Ik ben wel jaloers dat jullie die vieze slijmprop tenminste al verliezen...zelfs daar heb ik nog geen tekenen van gezien....we wachten wel verder af!
     
  17. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Het kan best zijn, dat je hem al verloren bent, niet iedereen heeft er erg in dat ze de slijmprop verliezen ;)
     
  18. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ja maar ik check steeds wel mijn wc papier en in de pot zeg maar als ik naar de wc ben geweest..hahaha smerig hoor.
    Had nu vanmorgen wel een beetje veel slijm op mijn papiertje zitten maar was niet echt een kleur of met bloed...wie weet...
     
  19. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Nou hier nog steeds veel gerommel... af en toe zo dusdanige harde buik dat ik het gevoel heb dat de uk via me navel me buik uitbarst!

    Merk wel dat ik niet lekker is me vel zit... ben echt mega prikkelbaar... voel me nu net zo een chagarijnige kat... 1 iets verkeerd en ik blaas en zet me nagels uit...

    pphhfff beebje van mamma mag je komen hoor!
     
  20. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    :) :) Dat wil ik zien, hahahha :) :)
     

Deel Deze Pagina