hallo allemaal, Ik ben een (bijna) 30-jarige dame uit het zuiden van het land. Ik woon samen met vriendlief en hond in een gezellig dorp. Werken doe ik 4 dagen in de week op kantoor, wat ik erg leuk vind om te doen. Verder ben ik actief aan het sporten om gezond te worden en af te vallen. Zo'n 4 á 5 keer per week ben ik in de sportschool te vinden. Ik heb me hier aangemeld omdat wij al ruim 2,5 jaar bezig zijn om papa en mama te worden. Met mijn vriend is alles prima, maar ik heb geen natuurlijke eisprong. In het kort: januari 2012 gestopt met de pil (eerst zelf proberen) juni 2013 doorverwijzing gyneacoloog ivm uitblijven menstruatie waar diagnose PCO uit is gekomen juli 2013 Clomid 50 (zonder resultaat) augustus 2013 Clomid 50 (zonder resultaat) september 2013 Clomid 100 (zonder resultaat) oktober 2013 Clomid 150 (zonder resultaat) november 2013 is besloten te stoppen met Clomid en op wachtlijst voor LEO jan 2014 LEO operatie (zonder resultaat) april 2014 Clomid 50 mei 2014 Clomid 100 juni 2014 Clomid 150 Juli 2014 PAUZE Augustus 2014 medicatie gekregen om te menstrueren (zonder resultaat) en daarna gestart met Gonal-f. Inmiddels opgehoogd naar 100 eenheden per dag. Eitje was vanmorgen 23 mm maar nog niet gesprongen. Vandaag heeft de verpleegkundige Pregnyl gezet, dus de eerste serieuze poging gaat van start. Huiswerk meegekregen en over 2 weken testen. .SPANNEND!