Je bent een uur bezig en ik ben nul reclames tegen gekomen. Dus ik vind die recensies dan wel erg bijzonder. Je kunt na afloop van de tour nog een soort van activiteiten tocht doen met speur zoeken en vragen beantwoorden, doe dingen, uitzoeken enzo. Daar zit af en toe een naam.van een sponsor in, maar het is niet zo dat je wordt doodgegooid met reclame
Oh dat zou voor mij absoluut geen reden zijn om er niet naar toe te gaan. Zal me werkelijk worst wezen dat ze bij afdeling voeding uitleg krijgen over waar melk vandaan komt en dat daar een bordje Campina bij staat. Of bij de computer in kunnen vullen wat ze op een dag eten en dat dat ding van het voedingscentrum is. Als er al reclames zijn dan is het voor de sponsoren en allemaal gezondheidsgerelateerd. Dus echt niet zo dat ze donaties vragen of folders geven whatever.
Geen enkel museum is een must. Maar Corpus is wel leuk. Wij zijn twee jaar geleden geweest, op de dag dat de jongste 6 werd, want dat is de minimale leeftijd om naar binnen te mogen en ze liep er al maanden om te ‘zeuren’ (vragen ). Ze vonden het allebei erg leuk, met name ‘de reis door het lichaam’.
Hier vond vooral de jongste het erg leuk! Wij zijn 2 jaar geleden geweest en ze heeft het nog over het lopen over de tong De oudste vond het wat minder leuk, maar die houd niet zo van leerzame dingen geloof ik
Heel erg leuk! Ben er het afgelopen jaar 2 keer geweest het mag vanaf 6 jaar, maar 8 wordt aangeraden. Beetje afhankelijk per kind, sommige vinden het eng en willen er snel uit, andere vinden het prachtig. (Ik ken iemand die er werkt) Ik kan in ieder geval niet wachten tot mijn zoontje 6 jaar is. Hij wil zó graag!
Ik vind het museum leuk, maar absoluut geen topper. Erg duur voor wat je ‘krijgt’. Mijn kinderen vonden het oké. Mijn mening: meer naam dan daad
Hoe lang breng je erdoor? Er zijn enkel nog tickets voor 17u. Rondleiding van 1 uur begrijp ik. Kunnen we ervoor nog zelf het museum in? Hoeveel tijd kost het ongeveer?