Onze inbouw koelkast is veel te klein, snap echt niet dat de vorige bewoners deze kleine koelkast hebben uitgekozen in de aardig grote keuken maar goed. Wij willen nu aan de andere kant tegen de muur een Amerikaanse koelkast plaatsen, een water dispenser is een must dat gaat hier zo vaak gebruikt worden Wij zijn aan het kijken voor een zwarte, dat vind ik wel mooier staan maar is helaas ook een stuk duurder ivm het materiaal. Deze hebben wij op het oog: https://www.coolblue.nl/product/876495/lg-gsj960mccz-door-cooling.html Hebben jullie er ook een en welke?
Hier ook een Amerikaanse koelkast! Ben er superblij mee. Ook met dispenser inderdaad, maar dat heeft tegenwoordig toch wel zo'n beetje iedere koelkast standaard? (Verschilt misschien ook per land?) Het merk is er trouwens een die niet in NL te koop is dus daar heb je weinig aan. Ik heb trouwens een grijze.
Nee daar heb ik niks aan idd haha. Maar wel goed om te lezen dat je er blij mee bent. Ik wil gewoon niet hoeven proppen. Water dispenser kwam ik idd veel tegen, belangrijk is dat het aan een slang kan.
Wij hebben volgens mij precies die uit jouw link. Sowieso een zwarte LG, door-in-door. Zijn er heel blij mee. Past echt veel in en de water/ijsdispenser kunnen we echt niet meer missen. Door-in-door is ook een aanrader, is echt verrassend ruim.
Ja heel mooi, ik vind het echt een nette koelkast. Ik maak 'm wel elke dag even schoon, want je ziet er wel snel vingers op (maar volgens mij heb je dat met alle Amerikaanse koelkasten wel).
Ik had op de camping een Amerikaanse koelkast en was dus altijd aan het proppen. Vooral in de vriezer dat lijkt groot omdat hij hoog is maar doordat het smal is kan je er weinig in kwijt zo ook met de koelkast. Met bijvoorbeeld een verjaardag kon ik er geen grote taart doos in kwijt die ik in mijn normale koelkast wel kwijt kan. Ik zoek even een plaatje van waar ik eerder voor zou gaan als je niet wilt proppen.
Met plaatjes (geloof dat ze 3 of 4 deurs koelkasten heten) View attachment 698165 View attachment 698166 View attachment 698167
Wij hebben een Samsung. Geen idee welk type, hebben we overgenomen bij kopen van het huis. Ik vind het ideaal. Vooral de waterdispenser en de ijsblokjesmachine. Als deze stuk gaat komt er zeker weer een nieuwe Amerikaanse koelkast.
Wij hebben een Inventum, met Black Friday voor 500 Euro gekocht. Hij is is in RVS en zwart en met of zonder water/ijsblokjesdispenser. Wij hebben zonder, want gebruiken zulke dingen zelden. Bij een vriendin hebben ze hem daarna in het zwart met dispenser gekocht en mijn schoonvader dezelfde als wij. Waren allemaal enthousiast na het zien van onze koelkast en het horen van de prijs. Al heeft de rest er wel iets meer voor betaald. Bij de Makro is/was hij nu/laatst ook in de aanbieding. https://www.inventum.eu/vrijstaand-witgoed/koelen-en-vriezen/skv1782bi/#product-4 Ik vind het een fijn ding, denk niet snel terug te gaan naar een gewone koel-vriescombinatie.
Ik vind hem er dus helemaal niet groot uitzien. Wij hebben een losse vrieskast, die een maatje lager is dan ik eigenlijk wilde (maar het maatje hoger paste niet naar boven ), maar daar past alsnog denk ik meer in. Verder hebben we een inbouwkoelkast, nu een normale maat, in ons nieuwe huis een extra grote. Maar ik denk eigenlijk dat in onze huidige al meer past dan in die van je link, die is wel hoger, maar lijkt echt heel smal. Die in onze nieuwe keuken is zeker ruimer. Gewoon iets om goed over na te denken, want als je je huidige koelkast te klein vindt, moet je je niet daarop verkijken.
Wij hebben een samsung. Mat chroom. Prima koelkast. Maar ik heb altijd ruimte tekort. hoe groot een koelkast ook is. deze lijkt erop https://www.blokker.nl/samsung-rs68a8830s9-amerikaanse-koelkast/3338130.html Maar we hebben hem alweer 7 of 8 jaar dus alweer verouderd denk ik.
Ik vind hem idd ook niet groot er uit zien maar wij gaan er qua liters enorm op vooruit en daar moet je natuurlijk ook naar kijken. Wij gaan er bijna 400 liter op vooruit dan. Een Amerikaanse koelkast is wel anders ingedeeld.
Leuk prijsje deze! wij hebben alleen geen ervaring met inventum maar jullie zijn tevreden dus. Wij willen liever geen samsung meer, te veel slechte ervaringen met producten van hun.
Ik had dat in het begin ook, maar vind het gewoon een kwestie van wennen. Het is gewoon anders ingedeeld dan een "gewone" koelvriescombinatie zoals ik voorheen had, maar qua volume natuurlijk veel meer. In de vriezer past uiteindelijk echt wel veel (vind ik dan), in de deur trouwens ook. Ik heb eigenlijk nooit heel brede dingen, wel grote dingen zoals watermeloenen/mega pompoenen en die passen er met gemak in.
Ik heb nog even gekeken, maar de koelkast heeft een inhoud van 411 liter, hoe kun je er dan 400 liter op vooruit gaan? Of kijk je naar koel + vries? Edit: maar je hebt wel gelijk dat hij toch groter is dan dat hij eruit ziet. Een grote inbouwkoelkast heeft minder inhoud.
De onze ziet er precies zo uit vanbinnen, op dat witte "ding" in de deur in de vriezer na (wat is dat precies?). Ik zou ook echt niet terug willen naar een gewone koelvriescombinatie. Onze vriezer zit vaak echt vol dus zou niet weten hoe ik dat dan moet doen haha.
https://www.coolblue.nl/product/814582/inventum-sk010.html Ik heb er 600 voor betaald en kreeg nog een bedrag terug voor een klein bijna niet zichtbaar krasje. Het enige wat ik er jammer aan vind is dat de planken niet te verplaatsen zijn. Verder is hij helemaal prima. Hij heeft geen water dispenser.
Mooi prijsje toch! een water dispenser is echt een must. Ik zet nu altijd herbruikbare flesjes water in de koelkast, ik hou van koud water drinken.
Ik twijfelde ook eerst enorm, want de breedte is vaak maar 90 cm dat lijkt zo weinig. Maar als je eenmaal zon ding open doet in bijv de mediamarkt, men dat is geweldig