Vak.woning zuid dts-oostenrijk met kleine kids?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bunchy, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Met kids van 6 mnd, 4,5 en 2,5 willen we vd zomer huisje boeken in zuid dts, oostenrijk, of noord Italië..
    Niet al te ver rijden, lekker aan meertje en bij leuke dorpjes/stadjes..
    Wie heeft de ultieme tip?
    Drie slpkamers zou fijn zijn en dus kidsproof!
    Hoe gaan we dit in godesnaam vinden?

2. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Fiss, oostenrijk. Kijk maar eens op de website www.fiss.at.
    Erg kidsproof, gratis kabelbanen, veel kind en kinderwagen geschikte wandeltochten. En boven bij de kabelbaan 1 grote speeltuin met water en alles!
    Wij gaan hier al jaren met veel plezier naar toe.

3. Butchke

Butchke Niet meer actief

Idd kan ik alleen maar beamen. Wij gaan dan echter naar serfaus. .. is hetzelfde gebied maar een buurdorp van fiss. Echt helemaal geweldig voor kinderen. Aanrader is hotel/app alpenjuwel. Verder met veel plezier verbleven in ried bij hotel mozart vital.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Meiden, thanks! We willen niet in hotel maar in een huis. En is er ook een meertje op loopafstand? En goed met auto te doen?
    Kans op mooi weer? Jullie zijn echt enthousiast dus?

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    O meiden gaat over zomer niet over wintersporten... Op site van fiss zie ik wintersport...

6. momof1

momof1 Lid

3 jan 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zou zelf met kleine kinderen kiezen voor zuid Duitsland is net iets meer te doen. Oostenrijk is geweldig hoor ben vorig jaar in het bregenzer wald geweest en dan zijn de kabelbanen inderdaad gratis, maar er wordt voornamelijk gewandeld. Zelf zou ik richten Fussen am Forgensee of naar de bodensee gaan. Dan kun je alle kanten op, lekker naar het water, terrasjes, de bergen in, mooie uitstapjes maken. En wat wij wij zelf.vroeger toen we klein waren deden was een urlaub auf dem bauernhof. Gaan we aankomend zomer ook met mijn zoontje doen. Dan hebben ze nog meer te doen. Voor meer info stuur me maar een pbtje

7. Butchke

Butchke Niet meer actief

Sorry maar dat is echt niet waar!!! Juist in Oostenrijk is veel meer voor kinderen te doen dan wandelen alleen!! :$ (ik ben inmiddels toch al zo'n 40+ keer in Oostenrijk geweest ;))

@TS Fiss is juist in de zomer super voor de kids!! Daar wordt echt mega veel georganiseerd. Er zijn spectaculaire attracties, een walhalla aan speeltuinen. Vooral bij de Moseralm en in Serfaus. Check de website maar eens (even Sommer aanklikken natuurlijk)
    Mag ik vragen waarom geen appartement en wel een huis?

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    O appartement ook goed maar willen drie slaapkamers, keuken en omheinde tuin!

9. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Tips voor een tophuis zijn meer dan welkom.! Graag nabij meertje en dorpje met bakker etc

10. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
  11. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik denk dat je wens voor een omheinde tuin bijna onvindbaar is in Oostenrijk, mits op een vakantiepark. Maar die vermijden wij zoveel mogelijk :D

Wellicht een wens/eis laten vallen, tenzij je van volle vakantieparken houdt;)

Raadpleeg de site van de Oostenrijkse VVV eens tiscover.com

12. Mupke10

Mupke10 Actief lid

20 jun 2011
    136
    8
    18
    NULL
    twente
    Kijk eens op de site van HomeAway.......

13. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Dank Ladies.. Een privé huis met drie slpk en tuin moet toch niet onmogelijk zijn?
    Is de bodensee leuk met kids?

14. momof1

momof1 Lid

3 jan 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja de bodensee is erg leuk met kids

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik wilde ook naar Oostenrijk maar ik kon maar moeilijk iets vinden met 3 slaapkamers. Ik heb niet naar Fiss gekeken maar naar Karinthie omdat je daar veel meren hebt die een fijne temperatuur hebben.

Uiteindelijk besloten naar Zuid-Duitsland te gaan naar vakantiepark Maienhofen (niet via een aanbieder maar zelf op het park geboekt). Ligt 35 km van de bodensee af en een uurtje rijden van Legoland. Voor dagtripjes kunnen we ook naar Oostenrijk.

Er was al heel veel weg en wij hebben deze week geboekt.

16. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Oh ja, wij hadden ook een budget, niet meer dan €1500 voor 2 weken voor 4 personen.

17. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    In Fiss heb je appartementen met omheinde tuin. Gewoon via de site aanbiedingen aanvragen. Is super leuk in de zomer. Vanuit fiss is er ook op loopafstand een meertje.

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ben weken aan het zoeken geweest naar precies wat jij nu zoekt. Heb het opgegeven. We gaan nu naar Gran Canaria ;)

19. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Hoe dan? Ik kan niks geschikte vinden.. Echt niet!
    En fiss is wel verder rijden dan de bodensee..

Deel Deze Pagina