Moe?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door -, 7 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Sjee.. As heb ik vanmiddag om 12.00 op bed gelegd, omdat ze met haar tut en knuf naar de trap liep (teken dat ze moe is).

En ze ligt nu nog te pitten. Ik ga maar eten, want ik zie langzamerhand scheel van de honger en zij heeft ook nog geen lunch gehad..Ze zal zo toch wel wakker worden? hihi.. slaap inhalen misschien? Sprongetje, ze wil nl steeds bij mij zijn?

2. Niet meer actief

zo, ze heeft precies 3 uur geslapen.. dat is nog NOOIT gebeurt overdag!

3. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    dat is zeker lang, 3 uur achter elkaar. maar ze zal het inderdaad wel nodig hebben.

Emelyne slaapt van 12 tot 2 elke middag, maar als we haar haar gang laten gaan kan ze ook wel langer slapen, hoor. Maar dat doen we niet, omdat ze anders savonds niet naar bed wil.

4. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    zo dat is aardig lang maar ze zal wel erg moe zijn geweest

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Owww, lekker zeg. Mijn meiden slapen elke middag van half een tot drie. En dan moet ik ze meestal nog wakker maken. Ik zou zeggen geniet er maar lekker van. Heerlijk even die tijd voor jezelf.

Kwebbel

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Lekker toch!!!! Isa slaapt nog steeds 2 keer per dag....meestal van half elf tot 12 uur en van half 4 tot 5...die ligt dus nu weer op tuk

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hmm lisa heeft vandaag ook haar slaapdag lijkt wel..
    Ze was gisterenavond toen wij naar bed gingen klaar wakker.. Mischa was bij haar op bed gaan liggen en ik heb haar er toen uitgehaald omdat ze bij mij in bed wilde..(als grapje hoor..doen we normaal echt niet)
    Ze vond het super toen Mischa in ons eigen bed wilde gaan liggen en hij vroeg wat er aan de hand was..hihi ze lachte van oor tot oor!!!
    We hebben haar daarna terug in haar eigen bed gelegt en is in slaap gevallen.

vanmorgen was ze alleen al om 12 uur zo moe en drammerig dat ik haar op bed gelegt heb.. en zelf ben ik om 1 uur gaan liggen. Om 15 uur ben ik wakker geworden en ook Lisa wilde toen pas uit bed.. even heerlijk uitgerust!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    sjee, ik wilde dat ik zoveel geslapen had de afgelopen tijd...

Deel Deze Pagina