Hey Mijn kinderen zullen 20 maanden van leeftijd verschillen!En nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die daarvoor een dubbele buggy hebben gekocht?Ik ben geregeld alleen en daarvoor misschien... dan kan ik toch ook deftig buiten wandelen? Wat denken jullie! Want een kind van nog geen 2 jaar kan toch niet constant op zo'n board staan aan de buggy! Greetz cate
Bedoel je nou echt een buggy of gewoon een kinderwagen? Want een pasgeborene in een buggy doen is volgens mij niet zo verstandig! toevallig zat me vriendin in het zelfde schuitje en die heeft uiteindelijk toen een goedkope dubbele wagen aangeschaft voor erbij omdat het niet ging.. Haar dochter was net 2 toen de volgende kwam..
Neen, ik bedoelde een kinderwagen! En toen ze die heeft gekocht, ging het toen beter? Alle ja, dat zijn toch grote dingen om te hanteren (ben namelijk niet zo groot), vandaar een beetje bang!
mijn oudste 2 kids hebben een leeftijds verschil van 14 maanden. ik had in die tijd een quinny tandem de luxe (achter elkaar). fijne wagen vind ik goed te hanteren( ik ben ook niet zo groot)
ik heb een dubbele (tandem) buggy gekocht! Astrid zal ook nog geen 2 zijn als de volgende er is en die blijft echt niet op zo'n board staan, tenzij ik haar vastbind. Ik denk dat dat teveel commentaar zal geven, dus maar een bug! OVeirgens heb ik hem gewoon van marktplaats. Want ik verwacht er niet zo heel veel gebruik van te maken eigenlijk! En misschien dat ik in het begin een draagzak zal gebruiken..
Mijn zoontje zal ook net twee zijn als de volgende komt en ik denk dat ik de jane powertwin ga kopen, is nog niet zo bekend en best wel duur, maar ik heb van mensen gehoord die heel intensief hadden gezocht dat die heel fijn is, ook makkelijk te besturen.. Ik loop heel veel hier, heb geen auto (ja als mijn man thuis is) en mijn kleine man moet ik gewoon vast kunnen snoeren als het nodig is (is nogal een snelle en een driftkikkertje, moet toch boodschappen kunnen doen tenslotte) Vind het nadeel dat de meeste wagens echt van die buggywielen hebben (dus die harde) en als ze luchtbanden hebben zijn ze vaak naast elkaar en dan kom je hier dus echt de zeeman niet meer door.. dus daarom de jane.. de quinny voor 2 ken ik eigenlijk niet, iemand die een linkje heeft naar die wagen?
Ik had een tandembuggy bij de eerste twee. Achterste zitje kon plat, daar lag de baby in, ging prima.
ik ben van plan draagzak te gebruiken, kiddy bord wil niet aan kinderwagen en tweelingwagen vind ik weer niks heb mooie kinderwagen
Buggyboard past bijna overal op... wij hebben ´m omdat ie op zowel de kinderwagen als de buggy kan. Overigens gaan we hier schipperen met draagzak, kinderwagen en buggy, vind die tweelingdingen achter elkaar zo lelijk en naast elkaar zonde van het geld (eigen wagen verkopen dan die nog helemaal oke is, andere weer kopen nee dank je) Later misschien een tweelingbuggy (dus geen kinderwagen maar een echte buggy, zoals de koelstra zippo twin) maar dan moet de baby ook weer groter zijn
Wij hebben hetzelfde. Onze zoon moet nog 2 worden als de baby er is. En wij hebben al wel een dubbele kinderwagen aangeschaft. Heb even aan zo'n kiddy baord zitten denken, maar dat gaat bij mijn zoon echt niet werken. Die blijft echt niet netjes staan.
Ik heb ook de duowagen aangeschaft.. een topmark (tandem) wagen. We hebben er nu 6 maanden plezier van gehad.. en ga hem verkopen omdat mijn dochtertje nu ook zelf lange afstanden loopt. Als ze moe wordt gaat ze nu op de buggyboard achter de quinny speedy sx.
Mijn dochter zal 19 maanden zijn als de tweede komt , ik ga zaterdag op de 9 maanden beurs even kijken voor een draagzak. Ik heb eigenlijk geen zin om veel geld neer te tellen voor weer een wagen we hebben nu een hele mooie. Maar misschien kom ik nog wel andere ideeén tegen zaterdag zo ja dan zal ik jullie op de hoogte houden. Groetjes
Ik heb de BUGGYBOARD van LASCAL.. (dus niet het kiddyboard van Lascal, want die past niet) Je kan hem in de babyzaak kopen. Je kan hem ook op marktplaats vinden.
dank je wel vor je reactie, ga eens zoeken was namelijk al wezen informeren bij babyzaken en ze zeiden daar past niks achter.
Ik heb gekeken op de 9 maandenbeurs, maar moet zeggen dat ik nog niet veel verder ben gekomen. Ik kan nu een draagdoek lenen van een collega dan kijk ik wel hoe dat bevalt kan ik altijd nog voor iets anders kijken. Vind het wel heel moeilijk misschien dan toch maar een dubbele wagen!