Ik moet mijn man straks gaan halen op Schiphol dat is voor mij een uur rijden. Wie weet dat het een beetje te rijden is op de snelwegen? En op de provinciale wegen??
Het is goed te doen hoor, gewoon je snelheid een beetje aanpassen en goed opletten (heb je winterbanden?) *edit* Ik praat misschien te snel Het is ondertussen alweer ruim een uur geleden dat ik op de weg zat, dus ik weet niet hoe de situatie NU is...
Nee dat is het probleem we hebben geen winterbanden, vond mn man onzin Net een nieuwe auto dus moet ff niks mee gebeuren haha Maar ik denk dat ik het maar ga proberen. Hij kom van zakenreis.. En vind ik sneu als hij dan met de trein moet ( als die rijden )
ze waren hier druk aan het sneeuwschuiven op de wegen, dus denk dat ze eerst de snelwegen hebben gedaan voordat ze de bebouwde kom doen.
en anders probeer je het toch? Als je eenmaal een stukje gereden hebt merk je snel genoeg hoe het gaat, kun je altijd alsnog terug naar huis rijden en je man met de trein laten komen... Succes!
Snelwegen zijn vaak beter te doen dan de provinciale wegen. Ik moet straks ook nog naar het werk... Gewoon rustig rijden dan lukt het echt wel... Het is niet dat er een meter sneeuw ligt ofzo...
Op zich houden ze de snelwegen vrij. Maar goed ik weet niet hoe het er over paar uur uitziet! Vind het wel risky zonder winter/4seizoenen banden!
Ik had net iemand thuis die van Den Haag naar Vlaardingen was komen rijden en hij zei dat de snelwegen goed te doen waren
Denk dt t wel te doen is hoor En daarbij zou ik zeker wel winterbanden gaan sanschaffen! Scheelt echt veel... En dus ook veiliger Lijkt me ook wel zo handig als je kinderen heb
Wij hebben net op de snelweg gereden rond Den Haag richting Utrecht. En het is echt goed te doen. Lokale wegen zijn slechter te rijden.
Voor die 2 keer per jaar dat er sneeuw lig gaan wij geen winterbanden kopen.. Veel te duur! En als er veel sneeuw lig gaan wij niet met de kinderen het pad op.. Gaan we sleeeen.