Ik op zomaar in 1 x een gigia groot beeld scherm alles staat in koeie letter. Waarschijnlijk heb ik net ergens opgedrukt. Alles is heel onoverzichtenlijk nu en deze letters komen zowat het beeldscherm uit. Maar wat ik ook probeer ik krijg het niet meer klein Weten jullie wat ik gedaan heb en hoe ik alles weer normaal krijg?
rechts onderin staat hij waarschijnlijk op 400 % ofzo moet je weer even op 125 zetten. Daar staat hij hier altijd op tenminste
Las het net nog eens maar ben misschien niet zo duidelijk zo. Net boven de klok op je taakbalk beneden staat een vergrootglas met ....%. Die moet je even kleiner zetten.
Inderdaad ctrl inhouden en dan kan je scrollen. als het goed is moet het dan goed komen. Heb het ook regelmatig dat ik dit per ongeluk doe
Lol.. ik dacht in eerste instantie dat je op F11 had gedrukt Afhankelijk van je browser kan je het beeld weer op 100% zetten. Sommigen met ctrl - of +, anderen via Beeld.
ja het is gelukt dankje!!! Ik had al gereageerd op de zonder dat ik daarna nog berichte had gezien. Nogmaals bedankt!!