Hoi allemaal, Deze week zijn we 5 jaar getrouwd. We gaan gezellig n dagje weg maar ik wil m eigenlijk nog ff verrassen met n kadootje. Helaas kom ik steeds uit op n geurtje, iets van kleren. Maar wil eigenlijk ff n heel origineel idee...iemand tips?? T hoeft geen fortuin te kosten, t gaat om t idee. Ben benieuwd naar jullie tips...
Ga lekker uiteten en dan overnachting in een luxe hotel of een luxe kamer S ochtends lekker ontbijten en nog een leuke dag van maken Of kijk op vakantie veilingen Ik heb daar paar jaar terug goedkoop hotel in Parijs geboekt voor weekend ook toen wij 5 jaar getrouwd waren
Ai, dit wordt lastig als het al zo dichtbij is, maar ik geef mijn vriend (of eigenlijk geef ik het aan ons allebei haha) voor ons 7-jarig samenzijn een 'custom made' tekening van een illustratrice. Een soort portrettekening van ons, maar ook van items die ons kenmerken in een cirkel om ons heen getekend. Dat kost wel wat meer (125 euro) maar ik vind het echt fantastisch om zoiets persoonlijks te kunnen geven en ergens in huis aan de muur te hebben hangen straks Zo'n hotelovernachting als frummel noemt is ook wel heel tof. Of meer in het idee van die illustratie: zo'n fotolijst met meerdere vakjes, met daarin foto's van jullie samen maar ook van bijvoorbeeld huisdieren, woning, favoriete kleding, hobby en sportclub of zo. Geen idee of dat wat voor je is, maar ik vind zulke dingen wel mooi betekenisvol.