weet iemand wat er in het nieuws was over andre hazes? ik zette hem te laat aan maar kan niks vinden op internet.. had iets met een musical te maken en met handtekeningen ofzo?
Rachel heeft besloten dat de fansite niet meer mag bestaan... daarom haalden de mensen handtekeningen op om ervoor te zorgen dat de site blijft bestaan.. Ze vind dat er onrechtmatig foto's worden gebruikt.. zeker bang dat ze royalties misloopt ofzo
andrehazesfan.nl wordt (is) uit de lucht gehaald door rachel omdat zij vindt dat er misbruik wordt gemaakt doordat zij muziek en foto's van hazes op de site hebben staan, dit terwijl Hazes toen hij nog leefde er totaal geen punt van maakte... tja waarom ze het doet? ze wordt er niet rijker en ook niet armer van gewoon een triest wijf, en dat allemaal onder het mom om zijn erfgoed te beschermen.
Die heeft het gewoon allemaal om het geld gedaan joh! Niet zo zeer deze aktie, maar wel om met hem te trouwen etc. (Zij woonde trouwens bij ons om de hoek, dus die familie ken ik wel een klein beetje)!
man man man, tis toch geen Elvis? Laat die fans nou gewoon hun site houden en lekker genieten van zijn foto's en zijn muziek, jeetje Rachel is toch niet de enige die verdriet heeft om hem? Ben zelf absoluut geen Andrefan, maar kan me zo voorstellen dat de fans via zo'n site troost vinden bij elkaar en met zijn muziek.
Er werd toch ook wat over een musical gezegt over hazes. Van de ende (meende ik) wil graag de naam Hazes..nogwat, maar die scheen al door een belg te zijn vastgelegd en daar werd rachel ook bij genoemd. Kwebbel
bah vind er niets aan dat hele hazes gedoe, en een musical vind ik helemaal belachelijk. maar ik ben geen hazes fan dus kan me er geen voorstelling van maken. verder vind ik dat als mensen een fanclubsite willen hebben dit moet kunnen. en ik kan me rachel wel een beetje voorstellen, ze doet het toch nooit goed in de ogen van de fans, dus waarom zou ze nog moeite doen.