Hallo allemaal, Ik ga binnnenkort op de rommelmarkt staan en daar bied ik vooral kleding en boeken aan. Nu heb ik geen idee wat een beetje leuke prijzen zijn en wil graag jullie mening weten. Wat zouden jullie vragen voor de volgende zaken: - rompertjes - tshirtjes / longsleeves - jurkjes / broekjes - babywinterpak - sokjes - jas - schoenen - boeken Ben benieuwd ...
Hangt van merk/kwaliteit vd kleding af. Zaken als rompers zal centen werk worden. Je hebt een nieuwe voor 99ct bij de zeeman.. En wat bieden andere aan op de markt? Ik zou beginnen met jou prijs en je kunt altijd gedurende de dag nog zakken..
ik sta altijd op een kinderkleding markt in brabant en bij mij prijzen als volgt setjes 2,50 broeken 1,00 shirts 1,00 rompers 0,20 sokken 0,10 slaapzakken 2,00 badcapes 1,50 alle dure kleding (rbb oid) die verkoop ik via marktplaats wat ik meeneem is de goedkope kleding of gewoon kleding zonder print.
zeker babykleding raak je minder snel kwijt meeste mensen hebben dat al nieuw gekocht want dat kost geen drol nieuw
Had een compleet setje, legging jurkje bolerotje en een haarband setje was helemaal nieuw. Vroeg er twee euro voor, gingen ze afbieden!!! Oh ga niet meer hoor hahaha
hier zit je wel goed mee meer krijg je er niet voor waarschijnlijk. Want je wel kan doen setjes verkoopt beter als los spul dus setjes maken. Dure kleding kun je beter op mp verkopen merkloze kleding en nameit en dergelijke merken verkopen ook bijna niet op mp kun je ook gewoon op de markt verkopen tegen dezelfde prijzen