hey meiden mijn zoontje heeft een nijn gekregen half jaar geleden en het is vanaf begin dikke mik hij slaapt echt niet zonder z'n nijn wie heeft deze nijn liggen of weet waar je deze kunt bestellen hier een foto van nijn
Deze lijkt er op. Hier kun je deze konijn knuffel bestellen en bijv. je tel.nr erop laten borduren. Handig als je hem kwijt raakt. Happy Horse Konijn met naam bedrukt Knuffels met naam Kado met naam - Kraamkado - Naamkado - Gepersonaliseerde cadeaus | Koter Kado
hij lijkt er idd veel op ik ga er 1 bestellen denk ik hoop alleen dat de kleur niet uitmaakt voor dice
Ik hoop het ook voor je! Ik ga zelf maar eens strijklabels bestellen voor op zijn lievelingskonijn. (we hebben er wel al 2) 1 op kdv en 1 thuis
deze lijkt er ook wel op alleen heeft nijn glas oogjes en hele lange oren deze lijkt er ook wel een beetje op Pluche roze konijn 30 cm, prijs €19,95 bestellen online winkel (24) maar die is alleen in het roze en heeft geen glazige oogjes dit staat er op de label llmo postbus 244 6660 AE-Elst en op de andere kant L.417
Waarom bel je niet gewoon even met Ilmo in Elst?? L.417 is vast het artikelnummer. Hun telefoonnummer is: telefoon : 0481 363131 Succes!!
heey kuipersl heel erg bedankt via google kon ik niks vinden ook niet via adres ik ga het morgen proberen
jaaaaah jen heel erg bedankt dat zijn ze allebei ik heb ook beide adverteerder mail gestuurd haha mijn man is gek geworden ik liet hem de foto's zien zegt ie nee hoor die zijn anders ik zeg nee schat die nijn van dice is gewoon vies nee hoor kijk maar ik foto van nijn zoeken ohja die neus was bruin zegt ie ook nog nee kijk maar die oren van die konijn zijn zit en van dice niet ik zeg schat kijk goed onder dat grijs zit wit ooohja