zoon 2.5, prinsessenjurk voor carnaval?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Daantje57, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik was met mijn zoon carnevalskleertjes aan het kijken. Hij is normaal fan van de brandweer maar hij wilde toch geen brandweerpak. Hij zag een prinsessenjurk en die wilde hij.... tja... doe je dat nu of niet. ik wil graag dat hij zichzelf kan zijn.

hij speelt normaal graag met zowel jongens als meisjesspeelgoed trouwens.... auto's en poppen, gereedschap en keuken

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik zelf had t niet gedaan, is er niet n mooi prinsenpak?

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik zou hem, denk ik, eerst wat andere voorstellen doen, zoals idd bijv. brandweer of politie ofzo, maar als hij toch elke keer zou blijven zeggen dat hij een prinsessenjurk wil, zou ik hem die geven.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    het is carnaval ik zeg doen en waarom eigenlijk niet, het gaat er toch om dat hij dat wilt en dat hij zich er lekker en leuk in voelt, ik snap dat hokjes/vakjes plaatsen nooit hij is 2 lekker belangrijk wat de volwassenen vinden, gegarandeerd dat menig 2 jarige zijn prinsessenjurk hartstikke prachtig vinden

5. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Als hij dat graag wil. Het is carnaval, kan prima.

6. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Ja hoor waarom niet

7. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

ik zou het hem een paar dagen later nog eens laten zien en laten kiezen. als hij nog steeds voor de jurk gaat, gewoon laten doen.
    als een meisje brandweerman wil worden mag dat toch ook?

8. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tis inderdaad voor carnaval.. hij kan als omelet rondlopen en geen haan die ernaar kraait dus een prinsessenjurk is echt niet heel raar hoor. Heb vaak zat jongetjes in prinsessenjurkjes gezien met carnaval

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nee nooit.
    prinsessenjurk bij vriendinnen ok maar niet voor de carnaval

10. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ja hoor van mij zou het mogen. Trek ik wel een prinsenpak aan, doe er een wit stokpaardje bij. Dan ben ik wel zijn prins op het witte paard en hij mijn jonkvrouwe. Boeien. Wie er wat van wil zeggen krijgt een bus confetti in zn nek. Laat het feest maar beginnen;)

Carnaval is toch juist leuk als het zo gek mogelijk is? Op zo'n leeftijd kijken ze waarschijnlijk alleen maar naar de mooie kleuren van pakjes.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier zou het gerust mogen!

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier zou het ook mogen hoor! Het is carnaval, dan lopen er zelfs volwassen mannen in prinsessenjurken ;).

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Met 2.5 jaar? Geen probleem! Waarom niet? Ik zou er bij ons zoontje echt niet moeilijk over doen.

14. gusto

gusto Niet meer actief

Nee, mijn zoon zou het niet mogen. Binnenshuis ok, maar wil hem eventuele opmerkingen besparen. Een kind ziet het verschil misschien niet, maar anderen wel, daar behoed ik hem graag voor.

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoon zou het Ook niet mogen. Hooguit binnenshuis idd maar verder niet.

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja geen probleem hoor. Als hij er blij mee is! :)

17. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    als dat jochie het wil... prima toch?

18. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Ik vind veel prima, jongens mogen van mij best binnenshuis verkleed als prinses en spelen met poppen. Maar dit zou mijn grens zijn en ik zou hem iets anders laten kiezen.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Zou me er niet zo druk om maken, zag het buurjongetje van ruim 3 jaar ook in een prinsessenjurk. Het is dat ik nu dit topic lees, want ik had er zelf niet eens bij stil gestaan dat dit misschien raar was.

20. penseel

penseel Niet meer actief

Zou het wel goed vinden.

Vaak optochten gezien en hoe vaak mannen dan niet als Tirol meisje bijvoorbeeld gekleed gaan vaak zat haha. Juist de momenten dat je ( gek) kan doen zonder gek aan gekeken te worden.

Doen dus.

Dat zeg ik he maar stel ik zou het gedaan hebben dan was vader denk niet zo blij geweest maar zo ben ik dan heb ik daar toch lak aan.
    !!!

Van de week had ik hier een knulletje te spelen vier jaar die liep heerlijk op de prinsessen schoenen van mijn dochter. !!!

Deel Deze Pagina