Ik was met mijn zoon carnevalskleertjes aan het kijken. Hij is normaal fan van de brandweer maar hij wilde toch geen brandweerpak. Hij zag een prinsessenjurk en die wilde hij.... tja... doe je dat nu of niet. ik wil graag dat hij zichzelf kan zijn. hij speelt normaal graag met zowel jongens als meisjesspeelgoed trouwens.... auto's en poppen, gereedschap en keuken
Ik zou hem, denk ik, eerst wat andere voorstellen doen, zoals idd bijv. brandweer of politie ofzo, maar als hij toch elke keer zou blijven zeggen dat hij een prinsessenjurk wil, zou ik hem die geven.
het is carnaval ik zeg doen en waarom eigenlijk niet, het gaat er toch om dat hij dat wilt en dat hij zich er lekker en leuk in voelt, ik snap dat hokjes/vakjes plaatsen nooit hij is 2 lekker belangrijk wat de volwassenen vinden, gegarandeerd dat menig 2 jarige zijn prinsessenjurk hartstikke prachtig vinden
ik zou het hem een paar dagen later nog eens laten zien en laten kiezen. als hij nog steeds voor de jurk gaat, gewoon laten doen. als een meisje brandweerman wil worden mag dat toch ook?
Tis inderdaad voor carnaval.. hij kan als omelet rondlopen en geen haan die ernaar kraait dus een prinsessenjurk is echt niet heel raar hoor. Heb vaak zat jongetjes in prinsessenjurkjes gezien met carnaval
Ja hoor van mij zou het mogen. Trek ik wel een prinsenpak aan, doe er een wit stokpaardje bij. Dan ben ik wel zijn prins op het witte paard en hij mijn jonkvrouwe. Boeien. Wie er wat van wil zeggen krijgt een bus confetti in zn nek. Laat het feest maar beginnen Carnaval is toch juist leuk als het zo gek mogelijk is? Op zo'n leeftijd kijken ze waarschijnlijk alleen maar naar de mooie kleuren van pakjes.
Hier zou het ook mogen hoor! Het is carnaval, dan lopen er zelfs volwassen mannen in prinsessenjurken .
Nee, mijn zoon zou het niet mogen. Binnenshuis ok, maar wil hem eventuele opmerkingen besparen. Een kind ziet het verschil misschien niet, maar anderen wel, daar behoed ik hem graag voor.
Ik vind veel prima, jongens mogen van mij best binnenshuis verkleed als prinses en spelen met poppen. Maar dit zou mijn grens zijn en ik zou hem iets anders laten kiezen.
Zou me er niet zo druk om maken, zag het buurjongetje van ruim 3 jaar ook in een prinsessenjurk. Het is dat ik nu dit topic lees, want ik had er zelf niet eens bij stil gestaan dat dit misschien raar was.
Zou het wel goed vinden. Vaak optochten gezien en hoe vaak mannen dan niet als Tirol meisje bijvoorbeeld gekleed gaan vaak zat haha. Juist de momenten dat je ( gek) kan doen zonder gek aan gekeken te worden. Doen dus. Dat zeg ik he maar stel ik zou het gedaan hebben dan was vader denk niet zo blij geweest maar zo ben ik dan heb ik daar toch lak aan. !!! Van de week had ik hier een knulletje te spelen vier jaar die liep heerlijk op de prinsessen schoenen van mijn dochter. !!!