Hier was Sophie de Giraffe ook echt een groot succes. Nu is ze 11 maanden en helemaal gek op boekjes. Ligt het vol met speelgoed, pakt ze toch een boekje. Stapeltoren snapt ze echt niet! Haha ik denk dat ze daar geen geduld voor heeft ofzo. Enige dat ze ermee doet is keihard weggooien.
Hier waren de plastic speelringen van Playgro een echte hit, lekker rammelen. Verder de boxmobiel van Tiny Love en de babywalker van Vtech.
Deze 3! Kostte me in totaal 75, maar is elke cent waard. Vooral die eerste is heel leuk! Die rolt uit zich zelf de hele kamer deur en dochter kruipt er altijd lachend achteraan
Poeh ik kan eigenlijk niks verzinnen.. Alles werd wel aangeraakt en aangekeken maar niks met echte interesse.. Het enige dat ze echt leuk vond was haar babywalker, maar dat was wel pas toen ze kon staan en stapjes kon zetten natuurlijk..
Ja dat muziek kevertje is echt heeeeel leuk. Bij Intertoys heb je verschillende kleuren bij Prenatal alleen 1 kleur (rood/groen/geel) Vooral die blokjes en dat kevertje er op is (draait als je ermee loopt)
De Oball!!! Mijn zoontje wilde al vrij snel speeltjes pakken, maar dat lukte hem nog niet. Frustraties alom Ik kwam de Oball Rattle tegen en wat was, en is!, hij daar ontzettend blij mee! Eén greep en je hebt de bal vast. Ook heb ik deze week een speeltje van Twingles gekocht, ook een groot succes! Verder: een simpele rammelaar, knisperdoekje, speelringen, zijn slab en een spiegel in de box (onder toezicht gebruiken). Oh, en ik heb een pop in de box, vindt 'ie geweldig
Stapelblokken van Nijntje. Hij is nu 16 maanden maar wordt nog dagelijks mee gespeeld. Echt een aanrader
Vanaf wanneer spelen ze dan met van die stapelbekers? Hier is deze enorm favoriet: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/1/1/0/9/1004004007139011.jpg
Euh..Hier vanaf een paar maanden. Begon met 1 bekertje vasthouden. Op een gegeven moment ging ze er allemaal dingen mee ontdekken. Het echte stapelen begon met een maand of 10. Maar ondertussen dronk ze eruit in bad, stopte ze van alles in de bekertjes, rolde ze ze door de kamer, legde ze in bijv. De box of in een doos, oftewel, ze was er de hele dag mee bezig
Hé die vormenkever van v tech had ik al gekocht en laten inpakken voor der verjaardag (al duurt dat nog ff maar voor 17.95 kon ik um niet laten liggen! Nahla heeft die zelf draaiende bal ook een naam? Lijkt mij ook wel eens s6 Hier speelt ze veel met een rammelaar van de action (gekregen van schoonouders) Idd ook de stapelbekers van fisher price Nijntje kubus Nijntje rammelaar en boekje en ze is helemaal wild van 2 speelgoed hangers voor maxi cosi van playgro deze hang ik ook vaak in de box aan de muziek mobiel