Wie weet waar ik zo'n plastic potje kan kopen? En niet online want de verzendkosten zijn overal echt te hoog hiervoor. Ik wil het gebruiken om mn plakfiguren voor het knutselen netjes op te kunnen bergen en het makkelijk te pakken is voor de kinderen. Ze moeten wel een cm of 10/12 hoog zijn. Bekijk bijlage 456233
Klinkt gek, maar ik dacht dat het een urinecontainer was Die hebben ze bij Kruidvat, 3 voor 2 euro ofzo... Misschien bij Pipoos?
Ja die urinepotje ken ik maar die zijn te klein...vandaar dat ik 10/12 cm zei...of hebben ze bij de apotheek ook grotere?
Bij ons op de BSO gebruiken ze zulke potjes met een speciale dop (waar 1 kwast door kan en daardoor meteen overtollig verf afgeschraapt wordt). Die waren gehaald bij de action. Misschien hebben ze ze daar ook met gewone dop, of zit die erbij?
Ik kocht die tijdens mijn zwangerschap toen bij de kruitvat. Zijn er drie met stickertjes. Erg handig voor urinecontroles. Weet alleen niet of die 10cm zijn..
Nou die potjes zoek ik dus precies...ik gebruik ze ook voor lijm. En die tussendop kun je er idd afhalen...maar die grote zijn bij heutink enz best duur...maar nooit geweten dat de action ze had?? Dat zou de oplossing zijn.
Geen idee waar je die kunt vinden. Ik gebruik zelf een verdeeldoos voor schroefjes, plugjes, spijkers etc. voor grote en kleine knutsel -en plakdingen voor mijn meiden. Misschien is dat voor jou ook een idee.
Ja! Bij de action. Ik ben er vandaag geweest. Bij de canvassen en de acrylverf. Incl deksel zijn ze 10 cm hoog. Waren 50 cent dus valt reuze mee.
Maar zit er dan ook zo'n speciale dop op voor penselen? Soort trechter onder deksel? Deze waren 50 cent. Ook niet duur dus.
Ik heb alleen beginpost gelezen, dus weet niet of je al antwoord hebt. Maar die potjes kun je bij de action halen. Ik zie dat de action al is genoemd