Mijn zoontje is gek op het volgende filmpje: YouTube - MUSTI - Onze lieve kleine kat Maar ik zit me de hele tijd af te vragen wat ze nou zingt over die kippen, iemand die het weet
goh wat toevallig, ook onze meid is er gek op hahaha. had laaste toevallig keer gevonden toen ze hier bij mij op schoot zat. Zelf vind ik het ook wel grappig hahahaha. maar weet ook niet echt wat ze zingt daarover, zal de volgende keer beter luisteren misschien dat ik er dan achter kom
heb m ook even geluisterd maar het is niet duidelijk wat ze over die kippen zegt haha.. heel vreemd...
ik vermoed dat ze t overt geluid hebben wat de kippen maken. En jeeeeeeeeeeetje wat is musti verandert in die 11 jaar zeg! mn zoontjes keken er altijd naar vroeger
haha ik kom er ook niet uit : en hun kot dat .... ? ik denk dat het over hun kippenhok gaat , gezien 'het kot' . Maar wie weet zit ik er ook wel helemaaaaaal naast! kijken straks wat m'n dochter van vind. Eerder had ik hier een tip vandaan van de Kuh van Malibu en die vond ze ook geweldig , vanaf 3 maanden al ofzo en nog steeds!
Ik heb ook geen idee wat ze zingen Maar Sofie vindt het helemaal geweldig! Gelijk maar even een musti dvd besteld!
Volgens mij zingt ze 'met hun kot kot kot kor-ei' maar ik kan er helemaal naast zitten Jarne vindt het trouwens ook een heerlijk liedje / clipje, zit altijd heel aandachtig te volgen