Ik ben nog op zoek naar een geboortekaartje,maar zie dat ik bij sommige sites niet eens duidelijk uit het totale bedrag uit kom. Vandaar aan jullie de vraag,wat waren jullie kwijt aan geboortekaartjes? En hoeveel hadden jullie er dan,en waar besteld?
bij kaartmix 65 voor 123,50 en hoe meer je er besteld hoe goedkoper het in verhouding wordt. Dit is inclusief enveloppen. En je kunt zo vaak als je wilt een proefkaart bestellen. 80 zouden er hier 137,60 kosten
1e keer geboortecollectie.nl (kun/kon je ontwerpen ook veranderen en kleuren kiezen) 2e keer kaartje2go.nl Nu zal ik bij een van deze weer gaan kijken! Allebei aanraders. Hoeveel kaarten en de prijs? Heb eigenlijk geen idee meer! Haha!
Wij hebben onze kaartjes op de site van poobies gezien. Daar staat wel goed duidelijk bij wat het gaat kosten en tot drie x toe mag je een gratis proefdruk laten opsturen. De prijs die bij de kaarten staan is ook inclusief envelop.
75 kaartjes met envelop bij optimalprint voor maar 63 euro! Is nu 50% korting tot eind mei. (Je kan evt even mailen of bellen of die korting ook geldt als je je nu aanmeld en kaartje uitzoekt en opslaat en dan pas na mei natuurlijk laten drukken)
100 kaarten voor 175 met enveloppen bij ? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ?
Kaartje2go, dat scheelde meer dan de helft als bij een echte site voor speciale kaartjes. Ik dacht dat wij voor 120 kaartjes 180 euro kwijt waren, ligt ook aan welk formaat je ze neemt. Je kunt t zelf ontwerpen en dan zie je meteen de totaalprijs als je klaar bent
Bedankt! Ik had ook bij Tadaaz gezien,is ook helemaal niet duur! Greetz is ook niet duur! Ga daar ook eens kijken of er iets tussen zit! Vorige kaartje had ik bij de drukker vandaan,dat is toch wel een stuk prijziger vaak. En sommige sites vragen zo ongelofelijk veel voor het drukken. Ik heb maar rond de 30 kaartjes nodig dus vandaar.
Ik heb net zo lang gezocht op google totdat ik de goedkoopste site had! We hadden al kaartje uitgezocht uit de Belarto Welcome collectie.. en toen gaan zoeken.. kwam uit op de volgende site; De Familiedrukker : Online bestellen van geboortekaartjes en dergelijke het kaartje zelf is duurder als bv op poobies..maar de druk en verzendkosten zijn veel lager waardoor totaal bedrag ook lager is.. zou ik ook ff naar kijken als ik jou was En ik denk dat we incl. postzegels zo'n 300 euro kwijt zijn.. maar versturen ook meer als 100 kaartjes.. (tsja grote familie) en we hebben nogal wat in het buitenland wonen.. maar goed, das onze keuze en ik denk dat je het zo gek kunt maken als jezelf wilt! Succes er mee!!
Ik had dit niet moeten zien haha, inmiddels Poobies geannuleerd en bij kaartje2go weer een heel ander kaartje besteld zo blijf je bezig haha. 60 euro voor 30 kaartjes
Nu 75 kaarten met zilveren envelop. Nog geen 150,- voor betaald bij Poobies.nl Bij de tweede hebben we de kaartjes zelf gemaakt. Geen idee wat we er aan kwijt waren in totaal. Even gekeken, bij de eerste via geboortekaartjes.nl 60 kaartjes voor 140,-