Musty Urban Rider buggy - help? :')

Discussie in 'De lounge' gestart door PinkLove, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Hee dames,

Ik hoop dat ik dit topic op de juiste plaats open, maar volgens mij past het nergens anders ;)

Ik heb via via een Mutsy Buggy, maar nou komen wij niet uit hoe 'ie precies werkt en wat waar 'hoort' enzo. De handleiding heeft ons niets verder geholpen, heel ernstig hahaha.

Nou vermoed ik dat hier meerdere mensen zijn die zo'n wagen/buggy hebben dus...help? :)

Het is de buggy van de foto in de bijlage. Ik kan geloof ik maar 1 foto per keer toevoegen dus de vragen moeten in aparte replies...

Thnx vast!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      21
  2. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Hoort de achterkant van de kap zo losjes te hangen of moeten we die ergens mee/aan vastmaken? Zo ja, hoe? Hahaha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      22
  3. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Wat is dit voor onderdeel? En waar/hoe moeten we em gebruiken? We hebben meerdere opties geprobeerd maar komen er niet uit want nergens past 'ie echt goed en kunnen we alle drukknoopjes aan iets vastmaken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      16
  4. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    En klopt het dat als je 'em opklapt hij niet echt 'plat' kan doordat het zitje ik de onderkant komt?

Bedankt vast voor het meedenken!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

denk dat dat losse onderdeel vast gaat aan de achterkant van de zitting. Kap hoort zo los indd. Als kleintje ligt wil je ook beschutting.

onderkant kan je vaak omhoog /naar benden doen bij de voeten zeg maar dat is waarschijnlijk het euvel.

grootste tip: iemand in de buurt die zelf 1 of meerdere kids heeft en een beetje handig is, grootste kans dat die je wel verder kan helpen

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zitje hoort omhoog te komen bij inklappen trouwens .

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dat losse onderdeel/stukje stof moet je om de ruggensteun doen. Aan de achterkant van dat losse stuk stof zit als het goed is een klittenbandje waar je die losse flap van foto 1 aan vast kan maken zodat het niet helemaal los hangt.

Zo zit het iig bij onze 4Rider single Spoke.

Mocht je er morgen nog niet uitkomen moet je ff gillen en/of een pb sturen, dan zal ik een foto maken van onze wagen zodat je kan zien wat ik bedoel

Deel Deze Pagina