he meiden hier ben ik weer ff weg geweest druk bezig met van alles en nog niks doen allemaal nog een gelukkig nieuw jaar en dat we allemaal zwanger mogen worden en dat alles goed mag gaan nu mij probleempje ik ben sins22 sep gestopt met de pil toen ben ik 8 dagen ongi geweest sinds dien niks meer heel vaag maar oke nu ben ik 4 testen nega veder de dokter heeft gezegd dat dit lang kan duren wat denken jullie zou ik binnen kort weer naar de dokter gaan ? ik weet alleen dat dit heel spannend is tot stress vol toe xxxxx muthje
Ik was in oktober gestopt met de pil en pas 31 december voor het eerst weer ongesteld geworden.. Het was bij mij dus ook even afwachten.. Ik ben 7 dagen ongesteld geweest en heb gister en vandaag mijn ovu getest en die was positief! Dus heb nog even geduld, mij dokter zei dat het wel 6 maanden kan duren na pilstop. Ook zei de dokter dat je zonder ongesteld te worden wel een eitje aanmaakt en dus WEL zwanger kan worden.. Dus gewoon klusssen! Het lastige is alleen dat je niet weet waneer je eitje komt..
Ja, wat Sunshine zegt klopt helemaal. Ik zou niet weer de dokter bellen, maar afwachten tot je ongi wordt. Waarschijnlijk duurt het gewoon wat langer. En de eerste keer bloed nadat je gestopt bent is geen echte menstruatie maar een ontrekkingsbloeding. Dus je eerste menstruatie moet nog komen...Helaas afwachten dus...
ja inderdaat maar omdat er al bijna 5 maanden voor bij zijn ben ik nog al stressie zseg maar maar oke dank jullie wel voor de tips
Ik werd na het stoppen van de pil pas na 126 dagen voor het eerst weer ongi. Ik was intussen al wel bij de huisarts geweest en die zei dat ik gewoon nog even moest afwachten. Maar mocht ik een half jaar niet ongesteld zijn geweest, dan moest ik weer terugkomen. Ik zie dat jij nu 5 maanden bent gestopt met de pil en nog niet ongi bent geweest. Ik zou nog 1 maandje afwachten. Ben je dan nog niet ongi, dan zou ik gewoon weer teruggaan naar de huisarts. Een half jaar wachten lijkt mij lang genoeg. Vooral als je een kinderwens hebt!