Wie heeft er net als ik een onregelmatige cyclus. (zie onderschrift zit al weer op dag 53. nog geen ongie te bekennen. Werd het bij jullie in loop van tijd beter of bleef het zo. Ik weet dat lange cyclussen niet hoeft te betekenen dat je geen eisprong hebt. het wordt alleen heel erg goed mikken 8) liefs Ingrid
Hoi Ingrid, Ik heb ook erg onregelmatige cyclussen. Maar ik blijk pco te hebben wat het veroorzaakt. Ben jij al eens bij de gyn geweest voor onderzoek? Ze hebben namelijk medicijnen waar je je cyclus regelmatig mee kan maken!
Ook ik heb onregelmatige cyclussen, inmiddels op dag 61 en nog geen ongi te bekennen. Als sinds juli gestopt en nog maar 2 x ongi geweest. Als het nog lang gaat duren dan ga ik naar de HA volgende maand denk ik. Ben namelijk bang dat ik geen eisprong heb. Gebruik ovutesten en heb hem niet kunnen vinden.
Ik ben ook erg onregelmatig.. Deze maand 33 als het goed is. Ik weet dat ik afgelopen 2 maanden wel een ei heb gehad, dmv mijn lichaam en ovutesten + tempen. Mij werd verteld dat het te maken heeft met ontpillen. Ik heb deze maand wel teunisbloemolie pillen gebruikt, of dat geholpen heeft?!
Hoi, Ik heb in februari het spiraaltje laten verwijderen. Maar we zijn pas sinds september bezig om zwanger te worden. Tussen februari en september had ik een redelijke cyclus maar sinds we zijn begonnen niet meer. De eerste keer zat er 7 weken tussen... Vanalles geprobeerd. Zwangerschapstesten, bloedtest bij de dokter. Uiteindelijk nar de gyn maar daar kwam alleen uit dat alles in orde was Daar was ik het niet mee eens, maar goed. De maand erop was ik wel gewoon ongie, en nu heb ik weer 8 weken moeten wachten. Vorige week ben ik bij de dokter geweest en zij zei dat een onregelmatige cyclus ook te maken kon hebben met mijn schildklier. Dus moest ik weer bloedprikken. Op deze uitslag moet ik nog wachten. Ook zei ze dat ik heel misschien wel 2x een eisprong had en ik gewoon een ongie oversla. Dit ga ik nu testen met de ovulatietest. Ik ben heel benieuwd. Ik bestel deze test op babyboom Daar krijg je heel veel testen en is goedkoop. Misschien ook iets voor jullie? Heel veel succes verder en dat jullie snel zwanger mogen worden
ik ben ook weer begonnen met ovulatie testen. ben in mei al gestopt met de pil. Kun je zo lang nog aan het ontpillen zijn? Heb trouwens wel eens gehoord dat je een jaar kunt ontpillen. Liefs Ingrid
vanmiddag de huisarts gebeld. Zegt de assistente dat ik het maar moet accepteren Nou ja zeg. als ik in maart nog geen regel in heb dan ga ik zelf gewoon naar de huisarts. wat een raar mens. Ben sinds eind mei al gestopt met de pil.
Ik ken het, de onregelmatige en lange cyclussen, zie mijn onderschrift. Vorige maand was ie 34 dagen en was daar erg blij mee. Het is erg vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik heb in 2007 wel een paar rondes getempt en heb wel een ei ondanks dat mijn cyclussen lang en onregelmatig zijn.
Ook ik heb een onregelmatige cylus. Ben begin juni met de pil gestopt. Na onttrekkingsbloeding werd ik niet uit mezelf ongi, uiteindelijk Primolut gekregen. Nu nog maar 2x uit mezelf ongi geworden, en nu weer afwachten.... Waarschijnlijk ga ik na deze ronde ook beginnen met ovulatietesten. Errûg vervelend hoor, die lange en onreglmatige cycli! Sterkte en succes allemaal!