dan zal ik wel gek zijn hahaha. fynn heeft zijn tussen jas aan en verder niet en zelf loop ik in mijn zomer jas
onze dochter van 10 week gaat aankomend weekend met ons naar een waddeneiland. Op de haven waait het altijd zo, dus heb nu een mutsje met flapjes die gevoerd is met fleece. Wel handig voor in en uit de auto denk ik.
Nou ik doe de muts ook al op hoor, het is echt best koud buiten hoor. Ik pak mezelf ook goed in, dus moet ik onze dochter ook goed inpakken.
;s ochtends krijgt mijn zoon (baby) een muts op. Maar hij gaat op een gegeven moment wel mopperen dat het te warm is haha! Mijn dochter hoeft pas een muts op als het vriest, als ik het zelf ook nodig vind zeg maar. Maar zij heeft ook meer haar. Moet er wel bijzeggen dat ik niet fiets, ik loop veel, en van lopen krijg je het warm! (dochter loopt ook zelf)
Als ik met Ward wegga, doe ik hem ook z'n (winter)muts en sjaal aan. Vind het voor hem veel te fris. Hij heeft ook zo'n berenpakje met kapje, ja dan doe ik z'n muts en sjaal niet aan.
Hier wel al een sjaal en 'smorgens vroeg de capuchon van hun jas. De echte muts houd ik nog even voor als het nog frisser wordt...
mijn zoon (bijna 3) heeft wel al zijn winterjas aan, maar nog geen muts, sjaal of wantjes. Mijn dochter (7 weken) heeft natuurlijk een mutsje op en een soort wollig vestje onder haar deken in de kinderwagen. Ik vraag me wel af, als het nog kouder wordt hoe ik haar dan het beste kan kleden in de kinderwagen... Die jasjes voor die kleintjes zijn vaak meer vestjes en die mutsjes altijd best dun... hoe doen anderen dit? meer dekentjes e.d. of echt dikkere jasjes en mutsjes?
Prémaman, tout pour le bébé Zo'n soort winterpakje doe ik mijn zoontje nu aan in de kinderwagen en een dekentje over zich. Maar hij is iets ouder dan jouw dochtertje. Dus als het echt koud wordt, zit hij waarschijnlijk al in de kinderwegen en heb ik een lodger bunker. Maar heb voorlopig ook nog geen winterjasje gehaald... Je kan haar ook altijd in zo'n nestzakjes of voetenzak van bv. maxi-cosi leggen. Dat is ook al veel warmer dan alleen een dekentje.
Wij fietsen altijd. Tim heeft al 2 weken zijn winterjas, muts en sjaal aan. 's ochtends had hij rode handjes en wapperde hij ermee. Sindsdien heeft hij ook wantjes aan. Als we met de auto gaan heeft hij enkel zijn jas aan.