oh die zijn ook leuk.. maar t zijn geen complete setjes. dat is een muts en een sjaal.. echt snap t niet.. waarom, muts+sjaal of muts+wantjes..waarom niet muts+sjaal+wantjes..
Ik loop ook tegen hetzelfde probleem op. Ik heb van de week een leuke muts en sjaal gekocht (met strepen, waaronder witte) en er dan maar witte wantjes van de hema bij gehaald. Is dit misschien iets? Buy Snood Three Piece Set (3-16yrs) from the Next UK online shop Ik vind zelf handschoentjes voor kleintjes zo'n gedoe. Mijn dochter is nog niet eens 2, dus dan wordt het zo'n gedoe om al die vingertjes erin te krijgen.
Misschien heb je het al gevonden, maar ik was vanochtend bij de Prenatal en daar hingen lichtgrijs gebreide mutsjes, wantjes en sjaals. Niet als setje te koop maar hoorde wel bij elkaar. Ik zie ze trouwens niet op de site staan, maar zag ze in de winkel hangen.
Jaaaa! ik heb een setje gevonden! gewoon bij de hema! Ik was al bij verschillende hema's geweest, maar 200km van mijn woonplaatst af bij de hema in groningen hadden ze t setje! hahaha..