bij de grootouders staan daar ook een park voor als het kindje langs komt of eens een dag daar blijft? Indien nee, hoe doen jullie dat dan?
Ja bij beide grootouders staat straks een box (park). Dat vinden we erg handig. Ze hebben allebei hun eigen oude box nog bewaard. Anders zou ik een campingbedje mee nemen. Kan je op dezelfde manier gebruiken.
Nee hoor, dan speelt ze gewoon lekker op de grond op een speelkleed. Ze hebben wel een campingbedje staan voor de middagslaapjes.
Bij mijn ouders wel, moeder/zusje passen op. Schoonouders niet, maar doe hebben een speelkleed. Die zien we niet zo vaak, dus die hebben de kleine liever zelf vast.
nee hoor we hadden daar geen box (zo noemen wij dat hier), heb je als je bij vrienden zonder kinderen/met grote kinderen op visite gaat toch ook niet. Gewoon op schoot, op een kleed op de vloer, etc.
als ze er niet elke dag komen is het niet nodig, dan is idd een kleed of een campingbedje ideaal. mijn ouders hadden wel een box maar ik kwam daar ook bijna elke dag
Mijn ouders hebben een tweedehands inklapbare box gekocht. Die hadden ze dus alleen de ene dag in de week dat ons zoontje daar is uitgeklapt staan en verder stond hij opgevouwen achter de bank. M'n schoonouders hadden 'm permanent uitgeklapt staan in de huiskamer, maar gebruikten 'm meer als speelgoed-opbergplek, haha. Meestal lag ons zoontje op z'n speelkleed of hadden ze 'm vast, of hij lag boven in het kampeerbedje.
Mijn moeder gaat oppassen op onze dochter en heeft dus een box. Deze heeft ze van ons gehad (wij hadden er 1 gekocht 2e hands maar later een veel mooiere nieuwe gevonden die beter bij ons interieur past). Verder zou ik inderdaad een campingbedje aanschaffen dat is sowieso makkelijk.
De ene oma heeft een box (en ook al drie kleinkinderen), dus daar is het geregeld. Ze heeft ook een kinderstoel. Gewoon eentje van 15 euro van ikea. Mijn vader heeft geen box. Tis ook zijn eerste kleinkind. Weet niet of die daar gaat komen. Ik ben in ieder geval een boxkleed / speelkleed met opstaande randen aan het maken zodat de kleine er zolang ie niet kan kruipen niet direct afrolt en toch zacht ligt (tis meer een matrasje dan een kleed, zoiets: Speelkleed voor de baby "Pulpino" - Wij hebben het volledige assortiment) Maar wie weet zijn we heel vaak bij opa en komt die box er vanzelf wel. Marktplaats is er goed voor.