Ons meisje ligt nu alleen in een romper korte mouw en zomerslaapzakje, wel onder alleen lakentje geen dekentje....maar ze wordt nu vaak 's nachts wakker, was me net aan het bedenken ze zal het toch niet koud hebben....? Dacht voor vannacht romper lange mouw, zomerslaapzak en toch ook maar een dekentje, of is dat nu weer te warm...? Lastig hoor
Hier vorig jaar aan einde zomer romper korte mouw, katoenen pyjama lange mouw in lakenstof slaapzak. Nu in katoenen pyjama lange mouw ondrr dekbedje maar ze ligt steeds zonder dekbed vandaar de lange mouwen en pyjamabroek
Mmmm romper met lange mouw ga ik zeker aantrekken voor vanavond, twijfel nog over wel of geen dekentje...?
Hierover is ook een topic in het subforum babyuitzet: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/465347-voor-dikke-dunne-slaapzak.html Misschien doe je daar nog ideeën op.
Mijn dochter ligt in romper korte mouw + pyjama en in een iets dikkere zomer slaapzak zonder mouw 's nachts en zonder deken, want ze kruipt alle kanten op. Wij hadden deze winter ook weleens dat ze 's nachts opeens weer wakker was. Na een paar dagen hadden we haar warmer aangekleed en sliep ze weer door. Dus misschien was kou wel de reden?!
afhankelijk van de temperatuur op de kamer heeft onze zoon nu nog een zomerslaapzak met als het koud is op de kamer lange romper en warm, korte mouw aan. Ik durf hem niet met een dekentje aan want hij beweegt veel in bed. als het 16 graden of kouder is krijgt hij een pyama eronder aan.
Hier in een pyjamabroekje + truitje, onder een deken. Lijkt me vergelijkbaar met ronper, zomerslaapzak + deken.
Hier is sinds een paar nachten de romper korte mouw ingeruild voor een romper lange mouw en verder nog een zomerslaapzak, niks meer en niks minder
Juffie . B.eau sliep vannacht met een korte mouwen romper en zomerslaapzak. Dacht precies hetzelfde als jij!! Doe hem vannacht een lange-mouwen romper aan met zomerslaapzak. Nog geen lakentje oid, maar B.eau is dan ook een zweetnek!!
Fem heeft een langemouw romper, pyjama en zomerslaapzak aan., en nog voelt ze fris aan. Maar moet toch nog iets bewaren voor de winter.
Hier draagt ze sinds kort een romper lange mouw, pyama broekje en zomer slaapzak. Daarvoor romper lange mouw en zomer slaapzak. En als het nog wat warmer was romper korte mouw en zomer slaapzak. Maar vind steeds frisser worden, dus vind broekje geen overbodige luxe.
We bekijken het per avond, maar afgelopen nacht sliep ze in: - romper lange mouw - pyjamabroekje - herfstslaapzak Ze sliep prima, niet wakker geworden en haar nektemperatuur was normaal. Wanneer het echt echt koud wordt, dus vriesweer, zal ze een winterslaapzak (met mouwen) dragen en een romper korte mouw + pyjamaset.
Nadat de mooie dagen vorige week zijn geweest en het ineens kouder werd, heb ik de shirtjes met korte mouwen vervangen voor shirtjes met lange mouwen, in haar slaapzak. Verder niks, maar ze is altijd heel warm als ik haar aanraak ´s avonds en ´s ochtends.
Romper zonder mouw, dunne pyama en een zomerslaapzak. Geen lakens/dekens. Ik kijk altijd maar wat we zelf aan hebben in bed. Ik niets, maar wel onder een dekbed. Vriend een t shirt en onder een dekbed. Als wij ons winterdekbed erop gaan leggen dan krijg zoontje zijn winterslaapzak. Ik zie nu de zomerslaapzak + pyjamaatje als ons dekbed zeg maar. Snappen jullie het nog