Wat zijn Engelenkaarten? Engelenkaarten kunnen je helpen om: jezelf, een situatie of een probleem beter te begrijpen te herkennen wat er te leren valt in een situatie of partnerschap te begrijpen wat voor innerlijke bekwaamheden of kwaliteiten ontwikkeld kunnen/moeten worden te herkennen welk Geestelijk Wezen je daarbij behulpzaam terzijde staat te ervaren welk Geestelijk Wezen je op dit moment of in het algemeen begeleidt Ze geven inzicht en kunnen antwoorden geven op vragen die je hebt... Engelen zijn lichtwezens die ons proberen te helpen daar waar ze kunnen. Ze kunnen door middel van energieën boodschappen aan ons doorgeven en ons leiden.. Ze willen ons behoeden en ervoor zorgen dat we op een juiste manier in het leven staan. Dat het ons goed gaat.. Denk maar aan de bekende beschermengel... Het mooist vind ik altijd om de Engelenkaarten spontaan te laten kiezen welke kaart past.... Dit houdt in dat je eigenlijk nergens aan denkt... Je krijgt dan de kaart die voor jou op dat moment belangrijk is.... De kaart laat je dan zien wat je op dat moment nodig hebt of binnen een zeer korte termijn. Aangezien je niet lijfelijk aanwezig bent bij het trekken van de kaarten werken we met een getal... Dat kan je lievelingsgetal zijn of een getal dat je te binnen schiet of een getal dat goed voelt... Wanneer ik een Engelenkaart voor je mag trekken, ben ik het volgende van je nodig: voor- en achternaam geboortedatum het getal Stuur de aanvraag in een pb naar me toe en vermeld in het onderwerp: "Engelenkaart". Dit omdat ik ook pendel en het verwarrend wordt als het onderwerp niet goed is... (Graag voor pendelaanvragen en Engelenkaart-aanvragen een aparte pb sturen) Wanneer de gegevens niet compleet zijn, krijg je geen reactie van me omdat ik zoveel aanvragen binnen krijg het onbegonnen werk is iedereen een berichtje te sturen om naar gegevens te vragen. Houdt er rekening mee dat het wat langer kan duren voordat je een reactie krijgt... Als er iets is, waardoor ik even niets kan doen, laat ik het hier in dit topic weten... Hoor je niets van me... controleer dan voor jezelf even of je wel alle gegevens hebt doorgegeven.... Vragen? Je mag ze me altijd stellen! Voor de anderen is het wel leuk denk ik wanneer je even laat weten in het topic wat je ervaringen zijn, bijv: past de kaart bij je vond je het leuk hoe heb je het ervaren etc. Ik hoop dat ik veel mensen kan helpen op deze manier! Liefs, Wishgirl
Stuur maar die pb's Ik moet vanmiddag weg... dus de eersten zijn vanavond aan de beurt... Ik werk op de manier van: wie het eerst komt... wie het eerst maalt...
zou je misschien eens willen uitleggen wat het precies is en wat het inhoud. Ik ben wel nieuwsgierig geworden eerlijk gezegt
Ik heb je ook een PB gestuurd Wishgirl. Alvast hartelijk bedankt. Echt super dat je dit voor de dames hier wil doen!