Hoi hoi, Wat een rare dag vandaag, lijkt wel of alles stuk gaat of fout. Eerst de verwarmingsketel die het niet meer doet, daarna de computer die weigert om nog enig mailtje te versturen, de droger die vol zit met beddengoed en besluit om mooi niet meer dicht te gaan, het slot van de schuifpui die daar tegenover niet meer open wil, snij ik ook nog in mijn vinger en tot overmaat van ramp ga ik naar de Hema voor een worst voor bij de boerenkool worst uitverkocht ! Nou het moet niet veel gekker worden..... je hebt wel eens van die dagen ! Zo, dat lucht op. Groetjes, Bibu !
Jou zit het zeker niet mee vandaag! Hoop dat je morgen een betere dag hebt Tip! De rookworst van Unox uit de koeling lijkt erg op die van de Hema. Let op: hij moet dus wel uit de koeling komen (ligt vaak bij de spekkies en verpakte vleeswaren), de andere van Unox zijn niet te bikken. Succes en sterkte vandaag nog
Wat een rampe dag voor je niet al te veel doen vandaag Ik hoop voor je dat je het eten niet aan laat branden, als ik jouw was zal ik voor vanavond maar eten bestellen
Succes verder vandaag ! Helpt het als ik je zeg dat mijn auto het vanochtend niet deed? Gedeelde smart is halve smart, toch ?
hee bibu, zit je zeker niet mee dacht dat het bij mij niet mee zat maar bij jouw is het wel effe erger . ik heb net met de kaasschaaf stuk van mijn duim gesneden en heb nu flinke plak eraf doet zo zeer kan niet eens mijn duim meer bewegen . maar gaat wel weer over denk liefs mopsje
Dat hadden wij vorige week eerst de auto van mijn man stuk....nam hij die van mij ding begaf die het ook (oude krengen)....er zat wat ijs in de koelkast aan het vriesvakje mn man zou dat er wel ff uithalen steekt hij zo de koelkast lek....aaahhh....gelukkig is het allemaal weer opgelost maar dat was onze week niet zeg maar..
Hoi hoi, Nou inderdaad, gedeelde smart is halve smart ! Inmiddels is de verwarmingsmonteur geweest en hebben we weer verwarming en warm water, mijn zwager is geweest en heeft het slot van de pui gemaakt en morgen komen ze voor de droger. Mijn mannetje heeft de mail weer gefikst en de boerenkool met worst is gewoon uitgesteld tot er weer hema worst is, hihihi.... enne wat betreft mijn vinger dat komt wel weer goed. Wat een geluk allemaal een goede afloop van deze dag en morgen weer een topdag ! Bedankt voor het medeleven, groetjes Bibu !
Ik herken het helemaal. Bij het lezen van je berichtje bedenk ik me opeens dat ik foto's heb laten afdrukken en die liggen dus al een week klaar bij de hema! Morgen maar even ophalen. Zo zie je maar weer, het is ergens goed voor geweest!