muts?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jootje33, Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jootje33

Jootje33 Actief lid

May 7, 2006
    415
    1
    0
    tot wanneer/welke temperatuur houden jullie de baby's een mutsje op?

2. stiekel

stiekel Bekend lid

Tim heeft geen muts meer op.
    gewoon de muts van de jas

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft eigenlijk de hele winter zijn muts opgehad, maar sinds kort trekt hij hem zelf van zijn hoofd af als hij het te warm vind.. :D Dan staat het zweet ook echt tussen de weinige haren die hij heeft.. :)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier nog steeds muts op hoor. Niet zo'n hele dikke.
    Want er staat toch een behoorlijke koude wind vind ik. Ikzelf heb ook nog een muts op ;)

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    absoluut geen muts meer, want die van ons is erg warmbloedig! hij zweet zich te pletter! ;)

alleen nog in de draagzak als we echt gaan wandelen en lang buiten zijn

6. Corrievan

Corrievan Actief lid

Sep 26, 2007
    139
    0
    0
    Hier ook geen muts meer. Het is helemaal niet meer te koud buiten en ze zweet ook heel erg snel. Ook heeft ze al behoorlijk wat haartjes op haar hoofdje en is ze afgeschermd met de kap van de kinderwagen.

Als ik het zelf te koud vindt en ik begin te twijfelen dan doe ik de regenkap over de kinderwagen. Dan vang ze ook geen wind.
    Loop misschien een beetje voor gek als het niet regent :oops:

Is al een aantal keren gebeurd dat het mutsje of van haar hoofdje van af glijdt of het valt over haar oogjes. Door haar beweeglijkheid is het vrij irritant.

Ze voelt absoluut niet koud aan zonder mutsje. Voel af en toe achter in haar nekje en voelt lekker warm aan.

Achter in het nekje is altijd het controle punt om te voelen of ze het warm of koud hebben.

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Elena heeft de hele winter geen muts op gehad. Gewoon de capuchon van haar jasje.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier nog altijd lekker de mutsjes als we naar buiten gaan, zowel in de maxi cosi als in de kinderwagenbak. Wij doen ze dan zo een baby mutsje op, lekker warm. (van die rol-mutsjes die pasgeboren baby`s ook altijd op krijgen ;) ).

Maar als het weer omslaat, naar van dat weer net als afgelopen maandag, heerlijk warm en een zonnetje, dan doen we de mutsjes niet meer op.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, dat vind ik nou eigenlijk ook, daarom doe ik het dus niet. :)
    Niet lullig bedoeld trouwens he :oops: !

10. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Andere moeders snappen dat wel hoor, en als ze dat niet doen, dikke pech!
    Ik doe dus bij stevige wind altijd de regenkap ervoor, ik wil dat Boaz het naar zijn zin heeft in de wagen!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier hetzelfde.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben ook een moeder hoor 8) ;) ! En ik snap ook wel waarom sommige het doen, maar wij doen het dus niet, omdat ik het dus niet zo een leuk gezicht vind. Zelfs als het wel regent doe ik hem er niet eens op. Tenzij het heel hard regent. Maar natuurlijk mag iedereen het helemaal zelf weten he! Ieder zijn keus, en daar is niks mis mee.

13. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Tuurlijk, ieder zijn keus!
    Maar ik bedoelde dat je (we) ons niets aan moeten trekken wat anderen ervan vinden.
    Anders blijf je bezig 8) .

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    aha, sorry, ik dacht dat je het echt tegen mij had! Dat ik het niet zou snappen. Idd niks van andere aantrekken. Doe ik ook niet als er gezegd word dat die mutsjes niet meer hoeven :p .

15. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

Dec 6, 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Mijn baby had al meteen een enorme kop met haar, en ze is ook nog eens erg warmbloedig. Dus ze heeft van mij nooit een muts gehad, behalve bij temperaturen onder de nul. Verder wel haar capuchonnetje hier en daar 'ns gebruikt.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Hier af en toe een muts, maar meestal de capuchon van haar jasje/vestje. Anders vind ik het nog wel fris met die kleine kuikensprietjes op haar koppie.

Share This Page