Stijn heeft vorige week vrijdag zijn 14 maanden inenting gehad. Ze zeiden al dat hij vanaf woensdag ongeveer een beetje ziek van kon worden in de vorm van hoge koorts en uitslag. Ik heb hem net op bed gelegd met 38,7. Ik vroeg me af of er nog meer kindjes zijn die last gehad hebben van die prik en hoe lang het ongeveer duurde. Groetjes Vera
Ja hier ook, na precies de 10e dag iets verhoging, en 2 dagen vlekjes. Daarna zakte het weer af (we waren op vakantie) Kinderarts vertelde me, vlekjes is normaal, koort smag niet te hoog worden, anders dokter bellen. Succes
Het cb zei tegen ons dat we niet raar moesten kijken als de koort opliep tot 41 graden. Wij bellen sowieso boven de 40 graden wel de dokter.
Stijn heeft nog steeds koorts en nou wat meer uitslag maar gelukkig blijft hij vrolijk. @daphne, ik hoop dat jou kleintje er geen last van heeft, mijn neefjes hebben er ook allebei geen last van gehad.
hallo moeders, ik geef dit onderwerp nog even een *schop*, omdat ik graag wat meer reakties over de bmr-prik wil lezen (ter geruststelling, hoop ik). mijn zoontje moet over een paar weekjes voor de bmr-prik. wat waren bij jullie kleintjes de bijwerkingen?
Bij Stijn heeft het een dag of 4 geduurd en de koorts is niet boven de 40 graden geweest dus het viel allemaal mee, ik hoop dat jouw kleintje er niet veel last van gaat krijgen.
Geen van beiden hebben er hier last van gehad. Dirk heeft 'm i.v.m. wonen in de tropen zelfs 2x gehad, met 9 maanden en met 18 maanden. Maar geen centje pijn.
Het is morgen een week geleden dat mn dochter de BMR heeft gehad, hoelang duurde het bij jullie voor de kleine er last van kreeg? Tot nog toe lijkt het goed te gaan, alleen wilde ze niet eten vandaag en dat is nog nooit eerder voorgekomen!
Stijn had die prik op een vrijdag gekregen en het cb vertelde mij dat het vanaf die woensdag kon beginnen en dat gebeurde ook precies.
mmmm hier krijgt ze hem morgen..ze krijgt het vervroegd ivm vakantie naar suriname.... hooplijk word ze er niet ziek van...ze is alzoveel ziek geweest de laatste maanden
lars heeft m gister gehad. tot nu toe nergens last van, ook niet van de andere prik (MenC) maar volgens de arts kon hij tussen de 5e en de 12e dag licht de mazelen krijgen (niet besmettelijk) en koorts. als hij na 12 dagen ziek word is het niet van de prik, lars zijn vriendinnetje heeft m een week eerder gehad en nergens last van