Bmr prik.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by veertje, Mar 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn heeft vorige week vrijdag zijn 14 maanden inenting gehad. Ze zeiden al dat hij vanaf woensdag ongeveer een beetje ziek van kon worden in de vorm van hoge koorts en uitslag.
    Ik heb hem net op bed gelegd met 38,7.
    Ik vroeg me af of er nog meer kindjes zijn die last gehad hebben van die prik en hoe lang het ongeveer duurde.

Groetjes Vera

2. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja hier ook, na precies de 10e dag iets verhoging, en 2 dagen vlekjes.
    Daarna zakte het weer af (we waren op vakantie)
    Kinderarts vertelde me, vlekjes is normaal, koort smag niet te hoog worden, anders dokter bellen.
    Succes ;)

3. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    hier alleen een klein beetje uitslag. Verder nergens last van

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Het cb zei tegen ons dat we niet raar moesten kijken als de koort opliep tot 41 graden.
    Wij bellen sowieso boven de 40 graden wel de dokter.

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier ook verhoging en uitslag. Na een dag was het over.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    bah.... sam krijgt deze inenting dus as maandag :(

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn heeft nog steeds koorts en nou wat meer uitslag maar gelukkig blijft hij vrolijk.

@daphne, ik hoop dat jou kleintje er geen last van heeft, mijn neefjes hebben er ook allebei geen last van gehad.

8. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    hallo moeders,

ik geef dit onderwerp nog even een *schop*, omdat ik graag wat meer reakties over de bmr-prik wil lezen (ter geruststelling, hoop ik).
    mijn zoontje moet over een paar weekjes voor de bmr-prik. wat waren bij jullie kleintjes de bijwerkingen?

9. yara06

yara06 Actief lid

Mar 10, 2007
    119
    0
    0
    Koorts
    Hangerig
    Vlekjes
    , na 2/3 dagen weer over.

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Bij Stijn heeft het een dag of 4 geduurd en de koorts is niet boven de 40 graden geweest dus het viel allemaal mee, ik hoop dat jouw kleintje er niet veel last van gaat krijgen.

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Geen van beiden hebben er hier last van gehad. Dirk heeft 'm i.v.m. wonen in de tropen zelfs 2x gehad, met 9 maanden en met 18 maanden. Maar geen centje pijn.

12. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik hoop dat dat ons ook bespaart blijft. Giovanna heeft ze afgelopen dinsdag gehad.

13. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Het is morgen een week geleden dat mn dochter de BMR heeft gehad, hoelang duurde het bij jullie voor de kleine er last van kreeg?
    Tot nog toe lijkt het goed te gaan, alleen wilde ze niet eten vandaag en dat is nog nooit eerder voorgekomen!

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn had die prik op een vrijdag gekregen en het cb vertelde mij dat het vanaf die woensdag kon beginnen en dat gebeurde ook precies.

15. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

mmmm hier krijgt ze hem morgen..ze krijgt het vervroegd ivm vakantie naar suriname.... hooplijk word ze er niet ziek van...ze is alzoveel ziek geweest de laatste maanden :cry:

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars heeft m gister gehad. tot nu toe nergens last van, ook niet van de andere prik (MenC) maar volgens de arts kon hij tussen de 5e en de 12e dag licht de mazelen krijgen (niet besmettelijk) en koorts. als hij na 12 dagen ziek word is het niet van de prik, lars zijn vriendinnetje heeft m een week eerder gehad en nergens last van

Share This Page