Mutsaers transorter wandelwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sophia, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #1 Sophia, 26 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2009
    hoi

heeft iemand ervaring met de deze wagen?
    Wij hebben hem net omgebouwd tot het wandelgedeelte maar het voetengedeelte is echt loze lucht.

Onze kleine ligt nog met zijn 5 maanden, heeft iemand iets bedacht als beensteun.

En vinden jullie de riempjes ook raar zitten??
    Of doe ik iets niet goed?

THANX

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    volgens mij hebben wij de mutsaerts transporter:)
    Wat je bedoelt met loze lucht snap ik niet helemaal:) bedoel je dat de beentje van de kleine los liggen?
    Isa was 6 maanden toen ze overging en lag ook nog in de ligstand zeg maar. Haar beentjes hingen een beetje over de rand naar beneden. Ik legde een opgerolde hydrofiele luier tussen het tussenstuk van de gordel en haar kontje, zodat ze wat omhoog schoof en wat minder "hing".
    Nu is ze 10 maanden, kan al heel prima los zitten, maar hangt nog altijd in de kinderwagen. Ik ben dus echt niet tevreden erover. Achteraf gezien hebben we veel te veel gekeken naar de kinderwagenbak en te weinig naar de wandelwageninzet.

De riempjes vind je raar zitten, hoe bedoel je? bedoel je de dingen om de inzet mee te bevestigen? wij kwamen er ook niet helemaal uit. We hielden 2 riempjes over die we nergens aan vast konden maken:) maar hij zit goed vast, dus het zal wel.
    Pluspunt van de wagen is wel dat hij heel lekker wandelt en isa vindt het hangen echt heerlijk. Wipt de hele tijd haar kontje nog verder naar beneden, lekker loungen.

3. Ja dat de beetjes bungelen inderdaad, dat bedoel ik. Ik heb de winterzak erin liggen zodat hij iets meer steun heeft!

En wij hebben ook 2 riempjes over maar dat bedoel ik niet!
    De riempjes waar hij in vast ligt zeg maar, misschien komt het door de winterzak maar ik vindt het niet comfortabel yitten. Hij is nu 5 maanden en hij ligt er zo maar ingeklemd. Ik heb wel het idee dat als je meer in de zithouding komt dat het allemaal beter past.
    Inderdaad slechte overgang van bak naar volledige zit.

Maar moet ook gezegd worden hij rijdt heerlijk!

Deel Deze Pagina