Uit een ongelukje geboren (kittens)

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by steenbokje, Jul 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

#1 steenbokje, Jul 7, 2010
    Last edited by a moderator: Jul 7, 2010
    Het was de bedoeling om moeders (lapjeskat) te laten steriliseren met 1,5 jaar (komt nog niet buiten), maar ze is ontsnapt en toen ik er achter aan rende zat er al een kater bovenop :(
    Het resultaat is prachtig, maar ik kan ze helaas niet houden omdat we al 3 volwassen katten hebben!

View attachment 84005

Hier een fotootje van alle 4 bij elkaar. Ze zijn nu 3,5 week oud (15/6 geboren) en mogen met 7-8 weken weg, dus begin augustus. Iets later ivm vakantie is ook geen probleem!

De ukken worden ontwormd, ontvlooid, zindelijk gemaakt, groeien op met meerdere katten en veel aandacht van mij ;)

Meer fotootjes op marktplaats:
    Marktplaats.nl > 4 prachtige kittens (rood, cypers, wit gevlekt) van lapje! - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Overige Katten

(Edit woonplaats: Gorredijk, omg. Drachten/Heerenveen)

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wat een moppies maar helaas woon je te ver weg hi hi
    anders had ik er zeker 1 of 2 genomen

3. steenbokje

Ja het zijn echt scheetjes!!
    De licht rode (voorste op de foto) is al gereserveerd trouwens...

Het karakter begint ook goed duidelijk te worden. Beide katertjes zijn erg ondernemend, nieuwsgierig en speels. Het wit met rode poesje is verlegen, en de wit met zwarte is erg aanhalig =)

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

wwoowww ik smelt gewoon. Maar krijg jeuk van katten haren (dieren haren) anders had ik er toch over nagedacht..

5. steenbokje

Weet hoe het voelt. Ben zelf flink allergisch, maar gewend aan het niesen hahaha... ben nou eenmaal gek op katten en de allergie neemt gelukkig af...

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wat een schatjes! Gelukkig woon je veel te ver weg ;)! Over een paar jaar zou ik wel graag een kat willen, maar nu met 1 baby op komst is het niet slim. Maar als je dan deze schatjes ziet, dan wil je het het liefst meteen! Hopelijk vind je snel een leuk huisje voor ze!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hopelijk ben je ze snel kwijt...
    het zijn echt super mooi kittens...

8. steenbokje

hahaha, dat hoor ik vaker :p

Zijn er geen Friese kattenliefhebbers hier op het forum??

9. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    *smelt* wat een snoesjes!

10. steenbokje

Deze droppies (op het rode katertje na) zoeken nog steeds een nieuw huisje met een lief baasje!

11. steenbokje

De wit zwarte blijft bij ons. Ik ben haar nu aan het bijvoeden omdat de andere drie te agressief drinken. Dropje (zo heet ze) wordt met de fles groot gebracht, en ben nu al te gehecht aan haar! die mag dus niet meer weg.

Nog wel over: het wit rode poesje, en het cyperse katertje met witte voetjes

Vorige advertentie is verlopen, deze link is misschien handiger:
    Advertenties van Cathelijne uit Gorredijk , Friesland - Marktplaats.nl

12. Petra1980

Petra1980 VIP lid

Jan 12, 2008
    5,146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    hai meis,

Je linkje naar marktplaats werkt niet meer. Dacht ik zeg het even :)

Groetjes Petra

13. steenbokje

Dat weet ik, zie mijn vorige post ;)

14. Petra1980

Petra1980 VIP lid

Jan 12, 2008
    5,146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    oh sorry, moet ook goed lezen. Drukte op de eerste link vandaar.

Wat een schatjes, maar ook ik woon helaas te ver weg.

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    onze twee poezen komen uit Friesland, en onze heilige birmaan komt zelfs uit Gorredijk.. maar ja heb er al twee en een kater wordt denk ik niet geaccepteerd door onze meiden.. maar wat is ie cute zeg!

16. steenbokje

Het wit rode poesje is nog erg verlegen. We proberen haar zo veel mogelijk aandacht te geven, maar zij blijft het liefst op de achtergrond.

Ze doen allemaal al plasjes op de kattebak! Enige ongelukjes daar gelaten, maar ze weten de bak te vinden als ze moeten plassen. En ik heb er zelf niks voor hoeven doen, ze volgen gewoon elkaars voorbeeld :)

17. steenbokje

Het katertje is inderdaad een scheetje, maar wat een aandachtszoeker zeg! Hij en zijn broertje zijn flink ondeugend, speels en vinden het erg leuk om je blote voeten vast te pakken (au!)

Share This Page