Hey meiden, vandaag helemaal in mn sas want de kinderwagen kwam.. Nou helaas, want volgens mij klopt er iets niet, misschien hebben jullie tips of ervaringen? De achterwielen (de grotere zeg maar) kan ik niet vergrendelen. Ik moet wel de knop induwen om het wiel erop te krijgen, maar krijg geen klik, wiel zit wel, maar kan het er ook zo weer afhalen. Lijkt me dat dat niet klopt? heb al de wielen omgedraaid, maar anders om hetzelfde? hoe werkt dat? En 1 van de voorwielen raakt de grond niet echt, nou ja, af en toe. Draait ook niet helemaal mee, ja af en toe dus. Ik krijg dat wiel ook niet aan de andere kant. (zou het aan het wiel liggen of aan de wagen?) Hebben jullie nog tips voor me? We kunnen namelijk zaterdag pas naar de winkel ermee, en vind het jammer als ik mn wagen weer in moet leveren (haha, nouja, als het moet, dan moet het hoor) Verder vind ik het een super ding, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, Taliaa
Van het voorwiel, dat klinkt als een foutje. Die van mij raakt de grond wel. Heb je trouwens wel dat ding om het wiel mee vast te zetten zodat hij niet draait in een bocht omhoog? Daar zou het van kunnen komen dat hij niet draaien wil. De achterwielen is volgens mij met grof geweld erin douwen, maar ik zal het even aan mijn vriend vragen, die heeft hem destijds (2006) in elkaar gezet.
Het middelste gedeelte van het achterwiel is zacht. Dit moet ingedrukt worden bij het eraf halen maar ook bij het erop zetten! Dit is het antwoord van mijn vriend, hoop dat je er wat hebt!
@ setteke, dank voor je reactie! Dr zitten op de voorwielen (ik heb een 4 wieler) klipjes om te zorgen dat ze niet zwenken, bedoel je dat? Het wiel kan dus wel draaien, in de rondte. Maar het rijdt niet, omdat het de grond niet raakt... En lief als je het even aan je vriend wil vragen
Voorwiel hoort gewoon de grond te raken, dat klinkt niet helemaal normaal. Het achterwiel is zoals hierboven al staat: het midden (bij de as zeg maar) indrukken om het wiel erin en eruit te halen. Maar als het wiel erin zit, hoort het ook echt vast te zitten. Dan hoor je het er niet uit te kunnen krijgen zonder het midden in te drukken.
Is het al gelukt met die achterwielen? En idd wat Pendrag al zegt, dat voorwiel hoort wel gewoon de grond te raken! Bedoelde idd die klipjes, maar dan nog! Zou toch maar even terug gaan!
ja, we gaan idd terug, weet nu zeker dat we niks verkeerds doen, anders sta je ook zo oenig te wezen in de winkel. Wij drukken idd dat zachte gedeelte in om het wiel (achter) erop te krijgen, maar het zegt geen klik, en we kunnen het dus zonder het knopje in te drukken eraf krijgen. En het voorwiel raakt idd niet altijd de vloer, hoop dat het aan het wiel ligt en niet aan het frame... maja, we gaan zaterdag terug (hij is bezorgd). Dus dan horen we het wel! bedankt voor alle reacties! Taliaa (deze mag op slot, ik weet nu hoe het zit!)