baykamer 4 weken later

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lelie4, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ik heb net gebeld of mijn babykamer er al was want die zou rond deze tijd geleverd worden maar nu blijkt dat hij pas eind september komt en daar baal ik van als een stekker! Ik had me er zo op verheugd om de kamer klaar te kunnen maken, in te richten en alle kleertjes enz te wassen! Die hele kamer staat vol spulletjes die ik dus nu gewoon niet kwijt kan! Ik kon eventueel een leen commode en ledikant krijgen maar dat wil ik helemaal niet ik wil gewoon dat de kamer af is :evil:

Oke als de kleine op de uitgerekende tijd komt (11 oktober) of later is het ook geen probleem maar als ze eerder komt ligt alles nog overhoop! Zit hier gelijk helemaal emo te zijn (lang leve de hormonen) maar ik wil gewoon dat alles ruim op tijd klaar is helaas kan ik dit nu wel vergeten! De maxi cosi staat ook nog daar (utrecht) dus kan ik dalijk alleen voor die maxi cosi heen en weer vanuit rotterdam want anders kan ik niet eens veilig mijn meisje mee nemen uit het ziekenhuis als ze wel eerder komt :(

ZO even mijn hart gelucht!

Kus

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Wat een gedoe! Ik zou nog eens opbellen en zeggen dat dit niet de afspraak was. En dan zo aandringen dat ze erachteraan gaan bellen zodat het kamertje toch eerder kan komen! Dit is echt belachelijk...

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou een korting bedingen op basis van het feit dat ze hun afspraken niet helemaal na komen. Als de fout niet bij henzelf ligt, maar bij het leveringsbedrijf, kunnen zij die vraag gewoon bij het leveringsbedrijf neerleggen. OP z'n minst is een vergoeding van de dubbele reiskosten wel reeel, maar je zou toch wel iets meer mogen verwachten. Misschien bezorging aan huis en dat ze het voor je in elkaar zetten? :)

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou inderdaad zeker eisen stellen want dit is niet de afspraak (hopelijk heb je het zwart op wit). Wellicht kun je eerst vragen of ze binnenkort in de buurt zijn en de mc vast kunnen afgeven bij je. Ik ben wel benieuwd bij welke zaak dit is.

Verder; doe rustig aan, adem in en adem uit. Tuurlijk wil je graag het kamertje netjes hebben en dat alles op orde is, maar de baby merkt daar niks van hoor ;)

5. Niet meer actief

Pff nou dat vind ik ook echt geen stijl... vooral omdat je al 34 weken bent, voor hetzelfde geld komt die kleine over 2 weken al!

6. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ik ga er vandaag eens vreselijk achteraan en die maxi cosi hoef ik zowiezo niet want die haal ik dan hier wel in ROtterdam! Als de kleine dan eerder komt kan ze in ieder geval mee naar huis! Als het kon zou ik die hele kamer gelijk afbestellen en lekker naar babypark in gouda gaan want die hebben een hoop op voorraad! Dit was trouwens bij Gardo in Utrecht.

Zij zullen er ook niks aan kunnen doen maar het is wel super vervelend en inderdaad een beetje een tegemoedkoming van hun kant lijkt me meer dan op zijn plaats!

Ik laat nog weten hoe het af loopt!

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    goed zo gelijk bellen , laat je niet afschepen, stel dat de baby eerder komt heb je nog niks.
    vriendin van me had het ook, bestelde een baby kamer, lever tijd was al erg lang, zij bellen of het niet eerder kon komen, dat kon niet.
    al met al was haar kind eerder geboren (wel veelste vroeg maar dat maakt niet uit) en die had dus niks , geen kinderkamer en kinder wager.

en anders idd afzeggen en ergens anders heen gaan waar ze het bv binnen 1 a 2 weken kunnen leveren of misschien wel eerder.

je bent al bijna 35 weken zwanger, je kan over tijd lopen maar wie weet is het er al volgende week.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    en heb je wat kunnen regelen?

9. Niet meer actief

Ben ook erg benieuwd...

10. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ik heb nog niet gebeld want ik lig met griep op bed en dan weet ik dat ik zo over me heen laat lopen omdat ik me zo beroerd voel! Mijn man gaat morgen even bellen en die laat zich niet met een kluitje in het riet sturen haha! Ik laat het nog weten!

Kus

11. raspberry

Ha, nou, ben ooo benieuwd...
    ik zou idd hen de keuze geven: of korting en dat zij het voor je monteren, of je bestelt het af en gaat ergens anders kopen, :) Als ik dat bedrijf was, zou ik eieren voor m'n geld kiezen, :-D

12. Niet meer actief

Ik zou de kamer ook afzeggen.. alleen het probleem daarmee is dat je vaak al een gedeelte aanbetaald hebt en je daar dan weer problemen mee krijgt :(

Heb ik al ooit gehad met meubels die veel te laat kwamen & nu ook met de kinderstoel gehad... erg irritant en je bent haast geneigd om nooit meer iets aan te betalen..

13. raspberry

Aanbetalen op een kinderstoel? Hoe duur was die wel niet dan? :)
    Ik betaal echt alleen aan als het meer dan 200 euro is... daaronder moeten ze me maar geloven op m'n eerlijke smoelwerk, :-D

14. Niet meer actief

De Fresco Bloom Loft... 360 euro :$
    Ze vroegen een aanbetaling van 60 euro.. heeft mijn broer dus toen gedaan!

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    als zij hun leveringsvoorwaarden niet nakomen mag je kosteloos annuleren. dus de aanbetaling dient dan ook terug betaald te worden.

ik merk dat de leveringen bij babyspeciaalzaken helaas erg vaak uitlopen, soms echt schandalig lang, en veel mensen wachten het dan af vanwege de aanbetaling. lees de algemene voorwaarden eens na en google een wat je rechten zijn, ze zijn niet zo maar overal tegen ingedekt omdat zij het vinden of opschrijven, zo werkt de nederlandse wetgeving niet.

succes er mee en beterschap en idd, probeer je niet te druk te maken, het komt allemaal goed!

16. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Probleem opgelost!

Mijn man had vandaag gebeld en in ieder geval de maxi cosi afbesteld die ik dan gewoon in Rotterdam kon kopen. Verder kwam hij eigenlijk ook niet maar hij heeft waarschijnlijk toch genoeg gal gespuwd want ze belde net en boden ons twee andere (duurdere) kamertjes aan die volgende week geleverd konden worden. Er zat toevallig een kamertje bij wat we allebij erg mooi vonden dus hebben we die maar besteld.

Dus...als alles goed gaat deze keer heb ik volgende week de langverwachte babykamer en kan ik lekker aan de slag!

Thanks voor het meedenken en meeleven!
    Ik hoop dat ik nu weer een beetje beter kan slapen ;)

Kus

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wel voor dezelfde prijs mag ik hopen?

18. Niet meer actief

Ja inderdaad, niet meer gaan betalen hoor !

19. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    idd wat de andere ook zeggen niet bij betalen.
    nu hopen dat de kamer werkelijk volgende week komt en dan lekker gaan inrichten :)

20. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ja voor de zelfde prijs :D anders was ik ook niet akkoord gegaan :evil: !

Deel Deze Pagina