Ik heb gisteren een wieghoeslaken gekocht voor in de kinderwagenbak. Dit is nog best wel groot wil je het mooi strak hebben liggen. Oftewel je moet een stuk onder het matrasje van de wagenbak proppen. Mijn vraag is nu, moet je dan ook nog een molton om dit matrasje van de wagenbak doen of is een hoeslaken voldoende?? Ik ben namelijk zo bang dat het zo'n geprop wordt onder dat matrasje. Staks ligt de kleine op een enorme bult. Graag jullie ervaringen.
Ik heb er wel een molton omheen (gewoon zo'n vierkante doek, die past er mooi strak omheen). Ipv hoeslaken heb ik een waskussenhoes, die kan er vrij strak omheen. Ik heb alleen problemen met het lakentje en dekentje, daar krijg ik idd zoals jij zegt een soort van prop door...
Hoi, Ik heb als molton een flanellen luier gebruikt. (stonden op de uitzetlijst, maar als ik alles had geweten had ik ze niet gekocht) Dat ging heel goed, daarom heen een waskussenhoes of idd een wieg lakentje+dekentje. Ik legde dan onder het hoofdeind een opgevouwen handdoek, zodat ze wel recht lag.
Hier zat hij altijd redelijk goed. Het matrasje lag strak in de wagenbak dus je kon hem goed strak trekken. Ik had er wel een moltondoek onder en een hydrofiel doek onder haar hoofdje voor als ze spuugde tijdens het wandelen.
Hier ook een flanellen luier in de wagenbak. Idd zonde dat ik ze gekocht heb want gebruik ze dus nergens voor verder.
Ik heb er gewoon een aankleedkussenhoes omheen zitten, heel makkelijk. En onder zijn hoofdje gewoon een hydrofiele luier.
Hmm dan ga ik morgen maar zo'n moltondoek en aankleedkussenhoes halen. Anders wordt het wel erg proppen. Kan je druk zijn met al die uitzetdingen hahaha.
Nou ik heb dus niets...hahaha! Ja ik leg een hydrofielluier onder zn hoofdje...maar verder is de bekleding wasbaar mocht hij het vies maken....en er zat een dekentje bij... Nou scheelt het denk ik dat Finn in de zomer is geboren en bijna overgaat naar het zitje... In de winter gebruik je misschien wel een lakentje en dekentje enzo...maar ik vond het hier niet zo nodig...